• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

بی‌اعتنایی به دستور وزیر ورزش/ ادامه تیره‌روزی‌های استقلال ملاثانی!

  • 20 اردیبهشت 1402 - 13:53
بی‌اعتنایی به دستور وزیر ورزش/ ادامه تیره‌روزی‌های استقلال ملاثانی!

ملاثانی که سومین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند از همان اولین روزهای حضور در این سطح از رقابت های فوتبال با چالش های فراوانی مواجه بوده است؛ از بلاتکلیفی در مالکیت تیم گرفته تا مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان.
به گزارش ایسنا، اما این تیم در لیگ امسال با شرایط عجیب تری نیز مواجه شده است؛ از تداوم اعتصاب ها و جدایی ۱۳ بازیکن در نیم فصل تا رفتن یکباره مدیرعامل و سکوت مسئولان باشگاه در این خصوص و دعواها برای بودن در ترکیب. ولی نقطه تاریک این نوع تیم داری و باشگاه داری که نمی توان آن را در حد ویترین مسابقات لیگ برتر دانست، لغو سفر استقلال به کرمان برای بازی امروز برابر مس شهر بابک به دلیل بی پولی و نداشتن حامی مالی بود.
این اتفاق در حالی رقم خورد که در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان خوزستان به همراه هیات دولت، وزیر ورزش در سفر به ملاثانی قول تامین هزینه های سفر و اسکان این تیم را در هفته های پایانی لیگ یک داده بود اما گویا مسئولان متولی در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان که از سوی وزیر مامور به تامین هزینه های این تیم شده بودند، نتواستند به موقع شرایط سفر استقلال به کرمان را فراهم کنند تا این تیم به راحتی امتیاز بازی با مس شهر بابک در هفته سی و دوم را از دست بدهد و از همه مهمتر باعث بی نظمی در این هفته از رقابت ها شود.
نکته جالب توجه این است که از عصر روز گذشته که سفر ملاثانی به کرمان لغو شد علی رغم این که باید دستور وزیر ورزش اجرایی می شد هیچ کدام از مسئولان متولی واکنشی نسبت به مشکل ایجاد شده برای استقلال ملاثانی نداشته اند تا نشانگر اوج بی توجهی به این تیم مردمی و بومی باشد.
شاید حضور نیافتن تیم ها در بازی های لیگ یک در دو فصل اخیر به موضوع تکراری تبدیل شده باشد اما وقتی خوزستان لقب مهد فوتبال ایران را به یدک می کشد و در این استان ارگان و شرکت های متمول فراوانی وجود دارد که هر کدام می توانند در بخش مسئولیت های اجتماعی اقدام به تامین هزینه های تیم های فوتبالی و کلا تیم های ورزشی استان کنند، این موضوع اصلا زیبنده ورزش خوزستان و فوتبال آن نیست. در همین شهر ملاثانی نیز ارگان هایی وجود دارد که آن ها هم به گفته مسئولان تیم فوتبال استقلال ملاثانی و بازیکنان این تیم نسبت به انجام مسئولیت های خود نسبت به علاقه مندی مردم این شهر یعنی این تیم فوتبالی که دلخوشی مردم این شهر است، بی اعتنا بوده اند.
با این شرایط عجیب و غریب و مشخص نبودن مالکیت تیم استقلال ملاثانی اصلا آینده این تیم در فصل آینده لیگ یک مشخص نیست.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41757

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.