• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

به زودی سرمربی نفت‌ آبادان معرفی می‌شود / انجام صحبت‌های اولیه منصوریان

  • 23 خرداد 1401 - 12:41
به زودی سرمربی نفت‌ آبادان معرفی می‌شود / انجام صحبت‌های اولیه منصوریان

جهانگیر کی‌شمس در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل بیست و دوم فوتبال ایران، اظهار کرد: متأسفانه تیم‌های نفتی خوزستان با توجه به نامشخص بودن وضعیت مالی‌شان همیشه به عنوان آخرین تیم‌ها بسته می‌شوند. ضمن این‌که بهترین مربیان و بازیکنان جذب تیم‌های دیگر می‌شوند و بعد هم به ما گله‌مند می‌شود که چرا فلان بازیکن خوب و مطرح برای نفت آبادان جذب نشد؟ متأسفانه روشن نبودن وضعیت مالی و این‌که نمی‌دانیم برای فصل آینده چقدر بودجه داریم کار ما را سخت می‌کند، در حالی که سایر تیم‌ها پیش از پایان مسابقات لیگ، بودجه فصل آینده‌شان مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال اکنون حتی تیم‌های لیگ یکی در حال انتخاب سرمربی و بستن تیم هستند و با این شرایط به نظر می‌رسد اتفاقات ناخوشاید هر فصل برای نفت آبادان در حال تکرار است؟ گفت: هر فصل تیم‌های نفتی خوزستان به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالی‌شان امکان برنامه‌ریزی بلندمدت را ندارند و به همین دلیل دچار روزمرگی می‌شوند. حتی تیم‌های لیگ یکی مثل خیبر خرم‌آباد وضعیت مالی‌شان از صنعت نفت آّبادان بهتر است. به طور مثال اگر فصل گذشته به مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت آبادان ۶۰ میلیارد تومان بودجه دادند که برای تمامی تیم‌هایمان بود، تیم یک لیگی خیبر خرم‌آباد نیز به تنهایی ۶۰ میلیارد تومان بودجه داشت و همین باعث شده بود که حتی بتواند بازیکنان خوب و گران‌قیمتی را به خدمت بگیرند. به نظر من وضعیت تیم‌های لیگ یکی نیز بهتر از ما است.

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که آیا با مسئولان وزارت نفت برای ادامه فعالیت باشگاه در فصل آینده مذاکره‌ای داشته‌اید؟ عنوان کرد: جلسه داشته‌ایم و ما همیشه به دنبال این هستیم که بهترین شرایط را برای نفت آبادان رقم بزنیم اما در حال حاضر آن نتیجه مطلوب و مورد دلخواه حاصل نشده است و پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی همچنین با تاکید بر این‌که همچنان علیرضا منصوریان اولین گزینه باشگاه برای هدایت نفت در فصل بیست و دوم است، گفت: صحبت‌های اولیه با این مربی انجام شده و این مربی برای فصل آینده مدنظر باشگاه نفت آبادان است. البته شنیده‌ام که آقای منصوریان هم پیشنهاداتی داشته و مذاکراتی هم صورت گرفته است اما در حال حاضر گزینه ما برای سرمربیگری تیم خود او است که امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد. انتخاب سرمربی نفت آبادان و همچنین انتخاب بازیکنان و زمان برگزاری اردوی تیم به زودی و تا چند روز آینده نهایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23521

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.