• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

به‌ روز باشید تا ثروتمند شوید

  • 01 آبان 1401 - 22:27
به‌ روز باشید تا ثروتمند شوید

دنیا هر روز در حال تحول است. یکی از شرایط بی‌بروبرگرد برای پولدار شدن، سازگاری با شرایط جدید است. پایبندی و اصرار بیهوده روی تکنیک‌هایی که سن و سالی از آنها گذشته و دیگر کاربرد چندانی ندارند، تنها هدر دادن زمان و هزینه است.

بازی فکری یزد

زوال عقل اصطلاحی است که برای توصیف چندین بیماری عصبی استفاده می شود که باعث کاهش تدریجی حافظه، تفکر، استدلال، شخصیت یا رفتار می شود، اما می توان با استفاده از بازی فکری یزد و بازی فکری دخترانه سیندرلا از سلامت کامل مغز بهره مند شد و دیگر نگرانی از بابت کند شدن و فراموشی مغز نداشه باشید.

خاویار برای چی خوبه

شاید سوال شما این باشد که خاویار برای چی خوبه؟ استفاده از خاویار منجر به کاهش ریسک ابتلا به افسردگی می گردد.مقدار زیادی کلسیم دارد و برای تقویت استخوان بندی بسیار مفید است.خاویار سرشار از آهن بوده و برای ورزشکاران و کسانی که از کم خونی رنج می برند بسیار مفید می باشد.این ماده غذایی دارای مقادیری زیادی ویتامینB2 است که برای جلوگیری از ابتلا به اختلالاتی مانند استرس و بی خوابی مفید می باشد.

انگور برای نوزاد

دانستن خواص فراوان و کاربردهای شیره انگور برای نوزاد ۵ ۱۱ ۱۰ ماهه می تواند در رشد آنها تاثیر به سزایی بگذارد و اطمینان مادران برای دادن شیره انگور به نوزادان خود را بیشتر کند.طبع خود انگور در اصل گرم می باشد و از آنجایی که شیره آن از فرآورده های این محصول می باشد، شیره به دست آمده از آن به مراتب قوی تر و پر خاصیت تر از خود انگور می باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.