• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

به المپیکی‌های رقیب باختیم/ حساسیت دور برگشت بالا رفت

  • 16 دی 1401 - 12:35
به المپیکی‌های رقیب باختیم/ حساسیت دور برگشت بالا رفت

احمد صافی بعد از باخت تیم کاراته دانشگاه آزاد به بیمه تعاون در سوپر لیگ کاراته ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مبارزه بسیار خوب و نزدیکی برابر بیمه تعاون داشتیم. حریف با در اختیار داشتن دو کاراته کای المپیکی چون «صفی اوغلو» و گنج زاده موفق شد سه امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کند. در کاتا امتیازات تقسیم شد و در کومیته اگر یک تساوی کسب می‌کردیم، برنده میدان بودیم، ولی این اتفاق نیفتاد.
وی ادامه داد: مهمترین پیامد این بازی بازگشت هیجان، شور و نشاط به کاراته ایران بود. حضور خوب جوانان با آتیه بدون شک به سود کاراته این بود که نمایشی دلپذیری از کاراته داشتند و این می‌تواند برای آینده کاراته ایران مفید باشد. در واقع باید عنوان کنیم آینده کاراته ایران متعلق به جوانانی است که برای رسیدن به هدف خود سخت می‌کنند.
سرمربی دانشگاه آزاد افزود: باید اذعان کنیم که تیم رقیبت از نفراتی تشکیل شده سالیان گذشته در تیم دانشگاه حضور داشتند، نفراتی چون خدابخش، عسگری، گنج زاده و… کاراته کاهای با تجربه‌ای هستند که اکنون در تیم رقیب حضور دارند. البته نگاه ما به آینده است و به همین دلیل جوانانی به تیم تزریق کردیم که روز گذشته هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. بخصوص عبدالله ولدی و سامان عدالتی که مبارزات خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
صافی در پایان گفت: بازی‌های این هفته بسیار جذاب و دیدنی بود که سایر تیم‌ها چون آوای رزم، پاس و رعد هم نمایش مطلوبی داشتند و با نتایجی که ثبت شد، دور برگشت جذاب‌تری را پیش بینی می‌کنم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37015

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.