• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

بهمن رضایی: پرتاب مختاری راضی کننده بود/ عملکردمان بهتر می‌شود

  • 07 شهریور 1400 - 8:53
بهمن رضایی: پرتاب مختاری راضی کننده بود/ عملکردمان بهتر می‌شود

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، تیم ملی دوومیدانی ایران در ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب یک مدال طلا، شش نقره و پنج برنز شد.

بهمن رضایی سرمربی ایران بعد از کسب علیرضا مختاری در پرتاب وزنه پارالمپیک توکیو نسبت به عملکرد ورزشکاران در این دوره از بازی‌ها خوشبین‌تر است.

رضایی گفت: ما با ۱۶ ورزشکار که شامل ۱۲ ورزشکار مرد و چهار خانم هستند در این بازی‌ها شرکت کرده‌ایم که چهار ورزشکار ما به صورت حمایتی در توکیو شرکت کرده‌اند. اما ۱۲ ورزشکار دیگر شانس موفقیت دارند. کمیته ملی پارالمپیک نگاه حمایتی به چهار ورزشکار دارد.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی پارالمپیک تصریح کرد: امیدوارم تمامی بچه‌های ما موفق باشند اما در کل نظرم این است که می‌توانیم عملکرد بهتری نسبت به پارالمپیک ریو داشته باشیم. سعید افروز در ۳۴ نیزه، حامد امیری ۵۴ نیزه، صادق بیت سیاح ۴۱ نیزه و آقای مهدی اولاد که جزو ورزشکاران نابینایان و کم بینایان هستند می‌توانند در این بازی‌ها مدال بیاورند.

رضایی در خصوص عملکرد علیرضا مختاری گفت: با توجه به اینکه مختاری رکوردهای کمتری داشت و فقط در جاکارتا بالاتر از این رکورد زده بود، نسبت به عملکرد وی رضایت داریم. مختاری در چهار رکوردگیری قبلی به این رکورد نرسیده بود و برای همین از وی رضایت داریم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.