• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بهروز عطایی: نیاز به بازیهای بیشتری برای محک بازیکنان جوان داریم

  • 30 مرداد 1400 - 14:43
بهروز عطایی: نیاز به بازیهای بیشتری برای محک بازیکنان جوان داریم

به گزارش مهر، در چند قدمی آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با هماهنگی‌های انجام شده از سوی کمیته برگزاری و توافق تیم‌های شرکت‌کننده، چند دیدار تدارکاتی، پیش از شروع رسمی مسابقات انجام می‌شود.

پیشتر قرار بود از ساعت ۱۹ روز جمعه، دو تیم جوانان ایران و نوجوانان کوبا به مصاف هم بروند که با توافق تیم ها، همان ساعت جوانان ایران در سالن فدراسیون با نوجوانان آرژانتین روبرو شدند.

در این دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران سه بر صفر برابر تیم ملی نوجوانان آرژانتین پیروز شد. ملی پوشان ایران در دست‌های اول، دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ ، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تیم آرژانتین به برتری رسیدند.

با توافق مربیان در پایان بازی، دو تیم یک دست دیگر به مصاف هم رفتند که همانند سه دست گذشته شاگردان عطایی با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند.

امیر حسین توخته، مهدی جلوه، یونس رمضانی ، امیرحسین صداقت، سینا نیکپور، عرفان جلالی نژاد و مختار بوش بازیکنان شروع کننده تیم ملی جوانان ایران بودند.

عطایی سرمربی تیم ملی جوانان درباره این بازی گفت: آرژانتین تیم‌های خوبی در رده‌های پایه دارد اما در این دیدار تفاوت نوجوانان و جوانان مشخص شد و این تیم نتوانست فشار زیادی به تیم ما وارد کند. امیدوارم در بازی‌های بعدی فشار و چالش بیشتری را تجربه کنیم تا نقاط ضعفمان را شناسایی کنیم.

تیم ملی جوانان روز یکشنبه با نوجوانان کوبا روبرو می‌شود.

پیش از این قرار بود فولاد سیرجان نیز سه دیدار تدارکاتی داشته باشد که تمام این دیدارها لغو شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.