• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

بهترین کاراکترهای فری فایر کدام است؟ [لیست کامل]

  • 21 خرداد 1401 - 11:23
بهترین کاراکترهای فری فایر کدام است؟ [لیست کامل]

بازی‌های اکشی یا تهاجمی اغلب دارای کاراکترهایی هستند که برخی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرند و برای دریافت برخی از آنها نیز باید مسابقه، ایونت و مراحلی را انجام داد. برخی از کاراکترها نیز با پول بازی قابل دریافت هستند. ما در این بخش قصد داریم شما را با بهترین کاراکترهای فری فایر آشنا کنیم که هر یک از آن‌ها ویژگی های خاص خود را دارند.
معمولا انتخاب کاراکتر در بازی‌های موبایلی و کامپیوتری امری کاملا سلیقه ای بوده و معمولا بازیکنان برای تکراری نشدن کاراکتر، از چند نمونه مختلف در هر بازی استفاده می کنند.

کاراکترهای مبارز فری فایر 

در بازی فری فایر هم شخصیت مرد وجود دارد و هم شخصیت زن، هر کدام از کاراکترها نحوه مبارزه و رقابت خاص خود را داشته به این صورت که بازیکن پس از انتخاب کاراکتر مورد نظر، ویژگی‌هایی را در اختیار دارد که  برای هر کاراکتری در بازی امکان پذیر نیست.
اغلب افراد با در نظر گرفتن سبک بازی اقدام به انتخاب بهترین کاراکترهای فری فایر می‌ کنند.
با ما تا انتهای مقاله همراه شوید تا با بهترین کاراکترهای فری فایر آشنا شوید.

شما میتوانید با خرید گیفت کارت فری فایر ارزان انواع کاراکترهای فری فایر را خریداری کنید.

کاراکتر های مبارز فری فایر

بهترین کاراکترهای فری فایر کدام کاراکترها هستند؟

کاراکتر (FORD)

این کاراکتر مناسب افرادی است که در بازی فری فایر اشتباهات زیادی انجام می‌ دهند. فورد یک پلیس سیاه پوست است که دیر از سایر کاراکترها در منطقه safe zone می‌ میرد. 

کاراکتر (CHRONO) 

به جرأت می‌ توان گفت یکی از محبوب‌ ترین کاراکترهای بازی فری فایر، CHRANO است. یکی از دلایل اینکه این کاراکتر طرفداران زیادی دارد، شباهت ظاهری آن به رونالدو است. این کاراکتر دارای مهارت‌ های ویژه ای است که شما را به پیروزی نزدیک می کند.

کاراکتر (MAXIM) 

کاراکتر ماکسیم دارای یک قابلیت خاص است و آن هم این بوده که در شرایط مبارزه برابر، برد با این کاراکتر است. این کاراکتر بخاطر ویژگی خاصی که دارد، در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کاراکتر (DIMITRI)

دیمیتری از دیجی های معروف فری فایر است. این کاراکتر ویژگی خاص دارد و آن هم این است که قدرت بازیابی سلامتی بسیار بالایی داشته و تعادل خوبی نیز دارد.

کاراکتر (ANDREW) 

کاراکتر ANDREW در گذشته شخصیت پلیس را ایفا می کرده است. قابلیت اصلی این کاراکتر جلیقه ضد گلوله ای است که به همراه دارد. افرادی که به تازگی بازی فری فایر را نصب کرده اند اغلب از این کاراکتر استقبال می کنند.

کاراکتر (WUKONG) 

کاراکتر WUKONG یک میمون با شباهت زیاد به انسان بوده که قابلیت استتار در میان بوته ها داشته و تبدیل به پوش می شود. البته بازیکنان تنها به مدت محدودی می توانند از توانایی این کاراکتر استفاده کنند.

کاراکتر (KLA) 

این کاراکتر به جای استفاده از اسلحه برای مبارزه، از مشت خود استفاده می کند. KLA از جمله کاراکترهایی است که استفاده بالایی دارد.

جالب است بدانید بازی پابجی نیز گیم پلی بسیار شبیه به فری فایر دارد. شما میتوانید خرید یوسی پابجی ارزان را در وبسایت گیفت ارزان انجام دهید.

کاراکتر (LEON) 

ظاهر این کاراکتر با دیگر کاراکترها متفاوت است. لئون سبک آفریقایی داشته و جزو ستاره‌ های ورزشی بسکتبال است.

کاراکتر (SKYLER) 

اسکایلر جزو بهترین کاراکترهای فری فایر است. این کاراکتر جزو شخصیت‌ های پرطرفدار ویتنام است. ویژگی ای که اسکایلر دارد این است که قادر بوده دیوارهای گلو را از بین برده و سطح سلامتی خود را افزایش دهد. کاراکترهای زیادی در فری فایر قابلیت بازیابی سلامتی دارند که SKYLER در میان آنها سرعت بازیابی سلامتی بیشتری دارد.

کاراکتر (MARO) 

مارو کاراکتری است که یک ویژگی خاص دارد و آن هم این بوده که آسیب شدید تری به دشمن وارد می‌ کند. از این کاراکتر به عنوان کاراکتری برای تیراندازی حرفه ای نیز استفاده می شود.

کاراکتر (MIGUEL) 

کاراکتر MIGUEL جزو نیروهای ارتش بوده و بازیکنانی که بتوانند توسط این کاراکتر دشمن ها را نابود کنند، EP از فری فایر دریافت خواهند کرد.

کاراکتر (JOTA) 

جوتا یکی از بهترین کاراکترهای فری فایر است. این کاراکتر بسیار قوی بوده و توانایی بازیابی HP را داراست. از این کاراکتر در حالت کلش اسکواد نیز استفاده می شود.

کاراکتر (ANTONIO) 

 برخی از کاراکترها در بازی فری فایر در شرایط برابر، دیرتر از بقیه کشته می شوند که آنتونیو نیز از این مدل کاراکترهاست. این کاراکتر در ابتدای بازی بیشترین مقدار جان را داراست.

کاراکتر ( HAYATO) 

اگر قصد دارید با اچ پی کم، جلیقه ضد گلوگه خود را تقویت کنید، بهتر است از این کاراکتر استفاده کنید. 

بهترین کاراکتر های فری فایر

کاراکتر (SHIROU) 

از جمله بهترین کاراکترها برای رقابت های کلش اسکواد است. از کاراکتر SHIROU به عنوان شخصیت همه کاره نیز یاد می شود.

کاراکتر (ALOK) 

از این کاراکتر در هر ده ثانیه می توان HP 50 به دست آورد. ALOK در هر ثانیه ۵ HP به شما می دهد.

کاراکتر (D-BEE) 

این کاراکتر جزو هنرمندان خیابانی است و در رقص و موسیقی مهارت های بالایی دارد. یکی از ویژگی های خاص این کاراکتر این است که در هنگام حرکت، ۵% سرعت را افزایش خواهد داد. 

کاراکتر (RAFAEL) 

کاراکتر رافائل یک ویژگی به اسلحه اضافه می کند و آن هم استفاده از صدا خفه کن است.

کاراکتر (JOSEPH) 

اغلب کاراکترهای موجود در فری فایر، هنگامی که دچار آسیب شوند از سرعتشان کاسته می شود اما اگر می خواهید در هنگام آسیب سرعت بالای کاراکتر از بین نرود، می توانید از JOSEPH استفاده کنید.

کاراکتر (THIVA) 

برای کاستن سرعت بازیکنان می توان از کاراکتر THIVA استفاده کرد، این کاراکتر علاوه بر قابلیت کم کردن سرعت، یکی از کاراکترهایی است که به خوبی پنهان می شود.

کاراکتر (OTHO) 

کاراکتر OTHO یکی از شخصیت هایی است که عملکرد عالی در بخش اسکواد دارد. این کاراکتر محل قرارگیری دشمنان  تا ۵۰ متر را تشخیص می دهد. 

کاراکتر (LUQUETA) 

از جمله بهترین کاراکترهای فری فایر، کاراکتر LUQUETA است. این کاراکتر بسیار پرقدرت و قوی بوده و به همین خاطر نیز از طرفداران بالایی برخوردار است. از جمله ویژگی های این کاراکتر این بوده که اچ پی بازیکنان را از عدد ۸ به ۳۵ ارتقا می دهد. اگر می خواهید دشمنان زیادی را نابود کنید، این کاراکتر می تواند مفید و کارآمد باشد.

کاراکتر (K/ Capitan BOOYAH) 

این کاراکتر بر اساس موسیقیدان آمریکایی طراحی شده است و مهارت های نامحدودی دارد. Capitan BOOYAH جزو کاراکترهای فوق العاده و درجه یک است.

کاراکتر (WOLFRAHH) 

از این کاراکتر برای تیراندازی های اول شخص استفاده می شود. ویژگی خاص این کاراکتر این بوده که آسیب هدشات را از عدد ۳ به عدد ۲۵ افرایش خواهد داد.

کاراکتر (PRIMIS) 

کاراکتر PRIMIS از شخصیت هایی است که قابلیت تغییر رنگ در بخش پوست دارد. از این کاراکتر به عنوان شروع کننده بازی نیز می توان استفاده کرد.

کاراکتر (JAI) 

اگر می خواهید کاراکتری در بازی فری فایر داشته باشید که تاکتیک های خاصی را انجام دهد، JAI انتخاب مناسبی است.

کاراکتر (ALVARO) 

کاراکتر ALVARO جزو جنگجوهای محبوب است. این کاراکتر حاصل انفجار و خسارتی که از طریق سلاح های منفجر شونده در فری فایر ایجاد می شود را افزایش می دهد. 

کاراکتر (STEFFIE) 

این کاراکتر جزو شخصیت های زن در بازی فری فایر است. STEFFIE در هر ۴۵ ثانیه، یک دایره اطراف خود و هم تیمی ها کشیده و از آن ها محافظت خواهد کرد.

کاراکتر (SHANI) 

این شخصیت با جلیقه ای که به همراه دارد، تا سه مرحله قوی تر خواهد شد. شانی از کاراکترهای زن و از بهترین مهندسان بازی فری فایر است.

کاراکتر (A124) 

 کاراکتر A124 یکی از بهترین کاراکترهای فری فایر بوده که به عنوان یک ربات جنگو نیز از آن نام برده می شود. این کاراکتر قابلیتی دارد و آن هم امکان تبدیل EP به HP است.

کاراکتر (NATORA) 

یکی از کاراکترهای فری فایر که اگر با آن اقدام به رانندگی کنید، HP رایگان به دست خواهید آورد.

کاراکتر (XAYNE) 

کاراکتر XAYNE جزو ورزشکاران حرفه ای در فری فایر است. این کاراکتر درصد خسارت به سپرها و  دیوارهای محافظ را افزایش داده و سطح HP را نیز افزایش خواهد داد.

کاراکتر (LARURA) 

این کاراکتر زن دقت شلیک ها را تا حد چشم گیری افرایش خواهد داد.

کاراکتر (MOCO) 

از جمله بهترین کاراکترهای فری فایر و جزو زیباترین شخصیت هاست. این کاراکتر تمامی قسمت های نقشه را به شما نمایش می دهد و به همین خاطر هرگز دشمن خود را گم نخواهید کرد.

کاراکتر (CLU) 

از این کاراکتر می توان برای نمایش مکان دشمن تا فاصله   50متری استفاده کرد. لازم به ذکر است در هر ۵۰ ثانیه یکبار از این امکان می‌توان استفاده کرد.

کاراکتر (MISHA) 

اگر اهل رانندگی زیاد در بازی فری فایر با سرعت بالا هستید، کاراکتر MISHA انتخاب مناسبی است.

کاراکتر (PALOMA) 

از جمله بهترین جنگجوهای بازی فری فایر بوده که تیرهای بیشتری در مقایسه با سایر کاراکترها برمی‌ دارد.

کاراکتر (NIKITA) 

این کاراکتر سرعت بالایی دارد و ویژگی منحصر به فرد آن این است که خشاب اسلحه را با سرعت بالایی تعویض می کند.

کاراکتر (KELLY)

کاراکتر KELLY جزو بهترین کاراکترهای فری فایر بوده که سرعت دویدن و فرار را افزایش می دهد.

کاراکتر (DASHA) 

از جنگجویان بی رحم بازی فری فایر است که لگد اسلحه را کاهش داده و خسارت ناشی از افتادن را به میزان ۳۰% کاهش می دهد.

کاراکتر (OLIVIA)

از شخصیت های فداکار بازی فری فایر است که در هنگام صدمه دیدن هم تیمی ها، بیشترین جان را به او می دهد.

کاراکتر (KAPELLA) 

این کاراکتر موسیقی شفابخش به همراه دارد. از این کاراکتر اغلب  به صورت گروهی استفاده می شود.

کاراکتر (NULLA)

کاراکتر NULLA جزو بهترین کاراکترهای فری فایر بوده که قابلیت آن تغییر رنگ پوست است. از این کاراکتر برای استتار نیز استفاده می‌شود.

جمله پایانی

کاراکترهای زن و مرد زیادی در بازی فری فایر وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاصی را برای بازیکن فراهم می کند. همه چیز وابسته به نوع استراتژی بازی شما در فری فایر است. شما با توجه به سبک و نوع استراتژی خود، می توانید بهترین کارکترهای فری فایر را انتخاب کنید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید. وبسایت گیفت ارزان بهترین ارائه دهنده گیفت کارت فری فایر در ایران است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.