• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

بهترین نفرات به مسابقات بین المللی اعزام خواهند شد

  • 14 خرداد 1401 - 0:56
بهترین نفرات به مسابقات بین المللی اعزام خواهند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، هادی بشیریان در مراسم افتتاحیه مسابقات دوومیدانی منطقه یک کشور در پسران کشور که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت وگرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: سیاست‌های فدراسیون، برون سپاری بخشی از فعالیت‌های خود است.

وی اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات جهانی، آسیایی و منطقه‌ای را از مهمترین برنامه‌های پیش رو عنوان و تصریح کرد: نگاه ما در این عرصه، بخشی نگری نیست و قطعاً برترین و بهترین دانشجویان که شرایط فنی بالایی دارد به مسابقات اعزام خواهند شد.

بشیریان با اشاره به پیش بینی المپیادهای استانی در مهر امسال و با حضور ۵ بخش آموزش عالی که در اساسنامه فدراسیون هم آمده است، خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و فنی و حرفه‌ای وجود ندارد و می‌توانند دانشجویان خود را به این مسابقات اعزام کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان: جامعه به دانشجویان سالم، شاداب و اثرگذار نیاز دارد

در ادامه انصاری راد، با تشکر از دست اندرکاران جشنواره و ابراز خرسندی و میزبانی دانشجویان دانشگاه‌های منطقه یک کشور در این جشنواره را مایه افتخار دانست.

وی با اشاره به چالش و سختی‌ها در ایام همه گیری کووید ۱۹، برای ورزش و تحصیل جامعه بویژه جوانان و برنامه ریزی مسئولین ورزشی برای اجرای برنامه‌های ورزشی در خانه تصریح کرد: در این راستا معاونت دانشجویی و مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه با همکاری سازمان امور دانشجویان کشور برنامه‌های غنی و متنوع فراسازمانی در این دوران برگزار کردند که نتایج اثربخشی رو به دنبال داشت.

معاون دانشجویی در پایان با بیان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان همیشه ورزش، تحصیل و تذهیب دنبال کنند، خاطر نشان کرد: قطعاً برخورداری از این سه مقوله، ما را در همه ابعاد موفق خواهد کرد.

در ادامه بلاغی مدیر امور پردیس‌های استان تهران با اشاره بر آثار فردی و اجتماعی ورزش، گفت: افزایش توانایی جسم، تعادل جسم و روان، طراوت و شادابی فردی، پیشگیری از برخی امراض و آسیب‌ها، از اثرات ورزش بر حوزه فردی است، از آثار اجتماعی ورزش می‌توان به گسترش روابط اجتماعی، تقویت روح جمعی، افزایش حس همگرایی و مهمتر از همه کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.