• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

بهترین دستگاه لیزر مو های زائد کدام است؟

  • 29 مرداد 1401 - 13:05
بهترین دستگاه لیزر مو های زائد کدام است؟

امروزه افراد زیادی در صدد یافتن راه های سریع و مداوم برای رفع موهای زائد هستند. بنابراین خرید دستگاه لیزر و ارائه خدمات رفع موهای زائد بسیار رایج و پرطرفدار شده است. از این رو خرید بهترین دستگاه لیزر مو و انتخاب نوع دستگاه به یک دغدغه برای پزشکان و صاحبان کلینیک های زیبایی تبدیل شده است. اما از کجا میتوان فهمید که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن چیست؟
با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی برای لیزر موهای اضافی بدن اختراع شده اند پس با ما همراه باشید تا با انواع آنها همراه با مشخصات ، مزایا و معایب آشنایی کامل پیدا کنید…

بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه‌ های پیشرفته برای رفع موهای زائد است که با برخورداری از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ به کار می‌رود. هر یک از این طول موج‌ ها برای پوست‌ های مختلفی مناسب است از جمله الکساندرایت برای از بین بردن موهای بسیار نازک مانند نواحی پشت لب کارایی دارد، در مقابل طول موج اندیاگ موهای ضخیم نواحی شکم را ریشه‌کن می‌کند. طول موج دایود نیز برای رفع موهای معمولی بدن نظیر پاها و دست‌ها طراحی شده است.
دستگاه لیزر تیتانیوم برای تمامی رنگ‌ های پوستی استفاده می‌شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. این دستگاه با بهره‌مندی از سه طول موج‌ قدرتمند، ملانین‌ های پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به همین دلیل برای انواع پوست‌های سفید، تیره، سبزه، برنزه و … مناسب است. رفع موهای زائد بدن با استفاده از لیزر تیتانیوم یک روش ایمن و بی‌خطر است و عوارض جدی به همراه ندارد. در واقع، متخصصان پوست و مو این دستگاه مدرن را بر حسب پوست افراد و وضعیت موی آن‌ها تنظیم می‌کنند؛ بنابراین همه افراد می‌توانند بدون دغدغه و نگرانی از اثرات مثبت آن برخوردار شوند.

دستگاه لیزر الکساندرایت

در حال حاضر  دستگاه الکساندرایت یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان می باشد این دستگاه دارای قابلیت تنظیم طول موج و انرژی برای از بین بردن موهای زائد می باشد، این دستگاه با هر نوع پوست و مویی سازگاری لازم را دارد و دارای نور مرئی و طول موج ۷۵۵ نانومتر می باشد همچنین دارای سیستم خنک کننده و کلینگ بسیار قوی نیز می باشد که برای جلوگیری از سوختن پوست شما در هنگام فرآیند لیزر بسیار کارآمد است.

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود دارای طول موج ۸۰۰ نانو متر برای از بین برن موهای زائد می باشد ، میزان جذب شدن طول موج این دستگاه در ملانین پوست به نسبت دستگاه الکساندرایت کمتراست اما عمق نفوذ بیشتری دارد یکی از ویژگی های مهم این دستگاه این است که با پوست ما ایرانی ها سازگاری خوبی دارد همچنین دستگاه دارای تنظیماتی می باشد که برای از بین بردن موهای زائد برای پوست های تیره هم مناسب می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به خنک کردن سطحی پوست در زمان لیزر نیز اشاره کرد.


دستگاه IPL


این دستگاه مناسب برای موهای تیره و پوست های روشن می باشد، در این دستگاه از فلش لامپ های زنون استفاده شده که کاربرد های مختلفی بر روی پوست دارد، تکنسین دستگاه باید مناسب ترین فیلتر را برای بهترین نتیجه بر روی پوست شما انتخاب کند. از این دستگاه برای جوانسازی پوست و رفع لکه نیز استفاده می گردد، اما یکی از کم خطر ترین دستگاه ها برای رفع موهای زائد می باشد که بوسیله گرما و بدون هیچ سوختگی( اکر متخصص لیزر شما با تجربه باشد) موهای زائد شما را از بین می برد. در آخر این نکته نیز باید ذکر گردد اگر خواهان استفاده از این روش هستید باید کلینیک بسیار معتبری انتخاب کنید چون اکر به طور مناسب از این دستگاه استفاده نشود احتمال سوختگی وجود دارد.


لیزر Nd:YAG


این دستگاه لیزر یکی از بهترین و موثرترین دستگاه های حال حاضر برای افراد با پوست تیره می باشد، طول موج های این لیزر دارای پرتویی با مادون قرمز بیشتری است که ملانین پوست را نادیده گرفته و فقط به دنبال فولیکول های موی شماست تا آن ها را از بین ببرد. از این لیزر بیشتر اوقات برای از بین بردن خالکوبی، هایپرپیگمانتاسیون و لکه های پوستی استفاده می گردد اما برای از بین بردن موهای زائد نیز کارائی دارد. در این نوع لیزر ابتدا به پوست لوسیونی زده می شود که دارای کربن می باشد این لوسیون به فولوکیل های شما نفوذ می کند و پس از آن طول موج های لیزر Nd:YAG جذب می شود که باعث از بین رفتن مو می گردد. البته که این دستگاه به نسبت دستگاه های دیگر ممکن است برای بیمار ناراحتی بیشتری در پوست ایجاد کند.

بهترین دستگاه لیزر مو های زائد همانطور که در بالا گفتیم دستگاه های لیزر تیتانیوم  در حال حاضر بهترین و تاثیرگذارترین هستند بعد از این ، دستگاه الکساندرایت قرار می گیرد. دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ یکی از بهترین مدل های این دستگاه بوده و بسیار پرفروش است. جهت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به وبسایت نویان لیزر مراجعه کنید. قبل از خرید حتما با مشاورین فروش صحبت کرده تا مناسب ترین دستگاه را برای کلینیک خود تهیه کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.