• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بهبود وضعیت اقتصاد شهری بدون وجود سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر نیست

  • 01 بهمن 1401 - 12:50
بهبود وضعیت اقتصاد شهری بدون وجود سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، در دیدار شهردار ایروان با بیان اینکه بهبود وضعیت اقتصاد شهری بدون وجود سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر نیست، گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف مد نظر قرار گرفته است.
فروزنده در دیدار با هرچیا سرکیسیان شهردار ایروان اظهار کرد: تهران ظرفیت‌های بسیار متنوع و اساسی دارد و خوشبختانه به دنبال تلاش و کوشش‌های مدیریت شهری در سال‌های اخیر، تهران بسیار متفاوت‌تر از گذشته شده است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ما در مدیریت شهری دارای سبک هستیم، افزود: مسائل اصلی مدیریت شهری مانند حمل و نقل عمومی، محیط زیست و خدمات شهری از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری بیان کرد: در حوزه اقتصاد شهری معتقدیم با استفاده از حضور مردم و ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف می‌توان دستاوردهای خوبی را به دست آورد.
فرزونده با تاکید بر استفاده از راهبردهای مختلف در بخش خصوصی اظهار کرد: برای پروژه‌های شهری مدل‌های مختلف تأمین منابع داریم و بر همین اساس می‌توانیم از ظرفیت سرمایه گذاری خارجی و مردمی در راستای اجرای پروژه‌ها بهره‌مند شویم.
هرچیا سرکیسیان شهردار ایروان در ادامه ضمن قدردانی از مهمان نوازی و استقبال گرم مجموعه مدیریت شهری بیان کرد: در شهرداری ارمنستان نیز تحولات بسیار زیادی در حال انجام است البته در این خصوص بایستی نسبت و تناسب دو شهر را در نظر داشته باشیم.
شهردار شهر ایروان با بیان اینکه دو کشور ایران و ارمنستان دارای روابط و اشتراکات در هم تنیده هستند، گفت: هم اکنون پروژه‌های مختلفی را در زمینه‌های مختلف در مراحل طراحی و مطالعه داریم مانند ایستگاه جدید مترو، پروژه‌های راهسازی و جاده سازی که بایستی به مناقصه بگذاریم.
وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از متروی کلانشهر تهران افزود: طول خط متروی تهران بسیار وسیع بوده و باور دارم درطول مدت احداث خطوط مترو در تهران دستاوردهای خوبی در این زمینه حاصل شده است.
شهردار شهر ایروان با تاکید بر اینکه کشور ایران برای ما دارای اهمیت بسیار بالاست، افزود: عزم جدی برای همکاری با تهران در جهت پیشرفت در امور شهر را داریم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.