• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

بند ناف استقلال خوزستان را با مشکلات بریده‌اند

  • 14 شهریور 1400 - 2:42
بند ناف استقلال خوزستان را با مشکلات بریده‌اند

فاضل بختیاری در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال جاری که ۱۳ شهریور در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: اگر بگویم که بند ناف استقلال خوزستان را با مشکلات بریده اند، جمله سنگینی نیست. از سال ۹۰ که این باشگاه خریداری شد و به اهواز آمد، سه روز بعد مالک گروه ملی دستگیر شد و بودجه تیم هم توسط شورای تامین استان مصوب و ابلاغ شد. سال بعد هم که در مسابقات شرکت کردیم با مجوز دادستانی تهران بود. یعنی باشگاهی بوده ایم که همیشه با مشکل مواجه بودیم.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: البته علی رغم این مشکلات، استقلال خوزستان در سال دوم حضور خود در لیگ یک، با جوانان بی نام و نشان و با کمترین قراردادها، قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر راه پیدا کرد. در سومین فصل حضور در لیگ برتر نیز قهرمان شدیم، آن هم با بودجه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: همیشه از تیم های پایه مان استفاده کرده ایم و بازیکنان ما از محروم ترین مناطق اهواز و استان خوزستان هستند. باشگاه استقلال حتی توانست بازیکن به خارج از کشور ترانسفر کند و این جو که فقط استقلال و پرسپولیس می توانند بازیکن ترانسفر کنند را بشکند. سالی که قهرمان شدیم، سه بازیکن ما راهی قطر شدند و بعد نیز یونس دلفی به اروپا رفت. باشگاه ما با پتانسیل خاص بود.

وی با بیان این که مالک باشگاه استقلال خوزستان، گروه ملی است که مشکلاتی برای آن به وجود آمده است، افزود: دو فصل پیش که مجددا به باشگاه برگشتم، با حجم بدهی ۲۱ میلیاردی و ده ها پرونده در کمیته انضباطی و پنج شکایت در فیفا مواجه شدم که توانستم مشکلات را حل کنم و امروز که در خدمت شما هستم، کل بدهی باشگاه، یک برگه کاغذ و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که عمده آن به هیات فوتبال خوزستان است که جا دارد از رییس هیات بابت همکاری اش تشکر کنم و مابقی آن به آقای ویسی است.

بختیاری عنوان کرد: هر سال با دور زدن قانون و مساعدت گروه ملی کار را پیش بردیم اما امسال باتوجه به قانون برنامه ششم و بودجه جاری کشور دیگر به ما اجازه فعالیت نمی دهند. گروه ملی نیز نامه ای به هیات فوتبال ارسال کرد تا برای فروش، زمینه سازی کند.

وی گفت: سال گذشته در لیگ یک فوتبال، تمام هزینه ما ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و کل قرارداد تیم های پایه و بزرگسالان مان نیز ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که گفتن این عددها خجالت آور است زیرا امروز رضایت نامه یک بازیکن ۱۱ میلیارد تومان است. خوزستان، استانی زرخیر و مهم برای دولت است و قطعا مسئولان نسبت به آن بی تفاوت نیستند ولی چرا قانون جایی اجرا می شود و جایی اجرا نمی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.