• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

بقای عزتمندانه ملت ها در سایه تداوم مقاومت ممکن است

  • 30 اردیبهشت 1401 - 12:44
بقای عزتمندانه ملت ها در سایه تداوم مقاومت ممکن است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر جمعه در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهدا مایه افتخار و مباهات هستند و باید راه آن‌ها تداوم داشته باشد.

وی گفت: امروز در جوار ملکوتی امام خمینی (ره) و در جوار شهیدان والامقام انقلاب اسلامی هستیم، بسیجیان در سخت‌ترین برهه تاریخ و در زمان هجوم صدام به عنوان مظهر شرارت علیه انقلاب اسلامی ایستادند، مقاومت کردند و امام را در صحنه نبرد جهانی تنها نگذاشته و به عهدتان وفا کردید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان در عملیات مختلف دفاع مقدس درخشیدند، بسیجیان هرگز از هیبت ظاهری امپراتوری‌ها نترسیدند و آمدند، تا دوباره امام مسلمین در محراب مسجد کوفه ضربت نخورده و تنها نماند، بسیجیان آمدند، تا امامشان در نبرد با معاویه زمان تنها نمانده و حادثه غم انگیز عاشورا تکرار نشود، تاریخ نمایش و همایش دل انگیز بسیجیان را ثبت خواهد کرد، بسیجیان استوانه‌های مستحکم امنیت کشور و سپر مستحکم بلای این امت و میدان دار نبرد، با استحکام هستید.

سلامی با بیان اینکه مردانی که استقامت دارند، تاریخ را می‌سازند، خطاب به بسیجیان گفت: ملت‌ها برای بقا عزتمندانه همواره باید بدرخشند، ترسیم سیمای درخشان شرافت و کرامت برای یک ملت، نیار به امتداد مقاومت است، ملت بزرگ ایران درس‌های فراموش نشدنی به دشمنان دادند و هنوز هم در صحنه حضور دارند.

وی خطاب به بسیجیان گفت: شما در راه خدا جهاد کرده و در این مسیر از سرزنش هیچ ملامتگری نمی‌ترسید، هرکجا دشمن ظاهر شد، او را شکست دادید، چه در عرصه نظامی و دفاعی و در هشت سال دفاع مقدس در عرصه حضور داشتید، اما شکوه شما تنها به دفاع مقدس محدود نشد، پس از دفاع مقدس نیز در تمام عرصه‌ها دشمن شکست دادید.

بر اساس این گزارش، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی که توسط سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین همراهی می‌شد، با حضور در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) از نیروهای آماده در مراسم سان دید پس از آن گروه رزم نوازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اجرای سرود در حضور فرماندهان بلند پایه سپاه پرداختند.

در این مراسم که با نمایش‌های مختلف اقتدار بسیجیان همراه است، حدود ۵۰ هزار نفر از گردان‌های مختلف بسیج حضور دارند.

این خبرتکمیل می‌شود…

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22132

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.