• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

بر اساس قوانین جهانی تیم کرونایی با باخت فنی مواجه می‌شود

  • 05 بهمن 1400 - 11:43
بر اساس قوانین جهانی تیم کرونایی با باخت فنی مواجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود. تیم شهرداری ورامین به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود درخواست لغو بازی مقابل شهرداری گنبد را داده است. اما تا این لحظه تصمیم قطعی از سوی سازمان لیگ مبنی بر لغو این بازی گرفته نشده است.

رئیس سازمان لیگ والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مثبت شدن تست کرونا چند تیم لیگ برتری گفت: براساس مقررات فدراسیون جهانی و ابلاغیه‌ای که در شروع فصل به باشگاه‌ها اعلام کردیم تیم‌ها موظف هستند با ۶ بازیکن سالم در زمین حاضر شوند، در غیر این‌صورت براساس مقررات با باخت فنی سه‌بر صفر مواجه خواهند شد.

عظیمی تأکید کرد: این مقررات بین‌المللی است که خود فدراسیون جهانی اعلام کرده است و این از این‌جا نشأت‌گرفته که باشگاه وظیفه حفظ و سلامت بازیکنان را دارد و باید مراقب باشد که آن‌ها به کرونا مبتلا نشوند. این یک استاندارد جهانی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمهیداتی اندیشیده شده‌است که تیم‌ها برای جلوگیری از باخت فنی با بازیکنان کرونایی در زمین حاضر نشوند یا خیر گفت: حتماً باید با تست منفی در زمین حاضر شوند و این تست از آزمایشگاه‌های مورد تأیید علوم پزشکی استان برای ما قابل‌قبول است.

عظیمی در پایان در پاسخ به این سوال که درباره حواشی دیدار دو تیم پیکان و شهرداری ورامین که پس‌از پایان بازی بین تماشاگران و یکی از بازیکنان پیکان رخ داده‌است گزارشی دریافت کرده‌اند یا خیر گفت: ناظر بازی گزارشی در این زمینه به ما اعلام نکرده‌است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.