• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

برگزاری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی‌میز بدون ملی‌پوشان اعزامی!

  • 07 شهریور 1400 - 8:43
برگزاری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی‌میز بدون ملی‌پوشان اعزامی!

به گزارش مهر، بعد از المپیک که پرونده آن برای تنیس روی میز ایران با تنها یک بازی بسته شد، مسابقات قهرمانی آسیا اولین رویداد رسمی پیش روی ملی پوشان این رشته است.

برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی برگزار شده است، قرار بود دور سوم این اردو هفته گذشته برگزار شود که به دلیل مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونا یکی از اردونشینان (علی اکبر شعاری) لغو شد.

بدین ترتیب مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز از ۱۲ شهریورماه آغاز می شود و به صورت پیوسته تا ۲۵ شهریورماه که زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در قطر است ادامه خواهد داشت. این اردو در حالی برگزار می شود که چهار نفر از ترکیب پنج نفره اعزامی غایب خواهند بود!

نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و آرمین روئین تن ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند. از این ترکیب و به هنگام برگزاری اردوی نهایی و اصلی تیم ملی، نوشاد عالمیان در قطر به سر می برد تا در مسابقات امیرکاپ شرکت کند، نیما عالمیان باید برای رسیدگی به یکسری به مسائل شخصی سفری به فرانسه داشته باشد. امیرحسین هدایی و امین احمدیان هم هر دو در مجارستان حضور خواهند داشت.

بدین ترتیب آرمین روئین تن تنها عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیاست که در آخرین اردوی متصل به اعزام این تیم در کنار دیگر اردونشینان که از رده جوانان و از میان بازیکنان مستعد انتخاب می شوند، حضور خواهد داشت.

تیم ملی تنیس روی میز با هدایت جمیل لطف الله نسبی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کند و به نظر می رسد این موضوع چالش جدی برای این مربی و اجرای برنامه هایی که برای آماده سازی تیمش دارد، ایجاد کند هرچند که برادران عالمیان و هدایی و احمدیان همزمان پیگیر تمرینات و مسابقات خود خواهند بود.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۶ تا ۱۳ مهرماه به میزبانی قطر برگزار می شود. پیش از آغاز این رقابت ها یک دوره مسابقه با عنوان «استار کانتندر» برگزار می شود. نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان در این رقابت شرکت خواهند داشت. آرمین روئین تن هم نفر چهار در فهرست بازیکنان رزرو این رقابت هاست.

قرار است پیش از آغاز مساقات استارکانتندر، هر چهار ملی پوش غایب به ترکیب تیم ملی در قطر اضافه شوند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا صاحب جایگاه هفتم شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.