• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه ورزشکاران ایران در هفتمین روز المپیک/دونده ها وارد می شوند

  • 07 مرداد 1400 - 21:17
برنامه ورزشکاران ایران در هفتمین روز المپیک/دونده ها وارد می شوند

به گزارش مهر، در ادامه رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ فردا جمعه هشتم مردادماه نمایندگان ایران در رشته‌های قایقرانی روئینگ، دوومیدانی، تیراندازی و والیبال به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در روئینگ قایقرانی، نازنین ملایی که امروز جواز حضور در فینال B را کسب کرده فردا برای کسب رتبه هفتم تا دوازدهم مسابقه خواهد داد. این مسابقه ساعت ۴:۳۵ دقیقه صبح برگزار می‌شود.

در تیراندازی هانیه رستمیان در ادامه مسابقه تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش سرعت حاضر می‌شود. وی امروز با ۴۳ تیرانداز در مرحله دقت شانزدهم شد.

در رشته دوومیدانی فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر زنان در گروه دوم مسابقه می‌دهد. فصیحی در گروه خود با نمایندگان عربستان، نپال، کویت، چین تایپه، مالزی، لائوس و گوام حاضر می‌شود. در حال حاضر فصیحی رکورد بالاتری در گروه دارد. مسابقه فصیحی ساعت ۴:۳۰ صبح است.

احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن هم در مقدماتی پرتاب دیسک حاضر می‌شود. حدادی با آسیب دیدگی راهی توکیو شده و فردا ساعت ۵:۱۵ مسابقه خود را آغاز می‌کند.

در ادامه رقابت‌های والیبال هم تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در گروه اول ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف تیم ایتالیا می‌رود. ملی پوشان پیش از این برابر تیم لهستان و ونزوئلا پیروز شده و مقابل تیم کانادا شکست خورده‌اند.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود و کاروان ایران تاکنون تنها یک مدال طلا در تیراندازی داشته است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=472

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.