• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

برنامه مبارزات چهار تکواندوکار ایران در روز نخست

  • 06 مرداد 1401 - 0:36
برنامه مبارزات چهار تکواندوکار ایران در روز نخست

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره رقابتهای تکواندو نونهالان قهرمانی جهان با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از بیش از ۹۰ کشور جهان از روز پنجشنبه ششم مردادماه به میزبانی بلغارستان در سالن ورزشی «آرمتس» شهر صوفیه آغاز و چهار روز به طول خواهد انجامید. در روز نخست ۱۰۲ تکواندوکاران در اوزان ۶۵- و ۶۵+ کیلوگرم پسران، ۲۹-، ۳۳- و ۵۱- کیلوگرم دختران به میدان می‌روند که تیم ملی ایران در چهار وزن نماینده دارد.

محمد عرفان زارع در وزن ۶۵- کیلوگرم در اولین دیدار «کارلو مارینانوویچ» از کرواسی را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «دانیل مونتانارو» از مکزیک می‌رود. در وزن ۶۵+ کیلوگرم امیر حسین ولی محمدی دور نخست به دیدار «خدایتوف جواهیرجون» از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری یکی از تکواندوکاران قزاقستان و مغولستان را پیش رو دارد.

در بخش دختران و در وزن ۲۹- باران جمالی لیوانی در اولین دیدار با «واپنیک کسنیا» از آمریکا پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف «استایکویو آیکاترینی» از یونان می‌رود. ساینا علیپور در وزن ۵۱- کیلوگرم که ۲۹ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و در ادامه با برنده ایتالیا و هلند مبارزه می‌کند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.