• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه روز اول مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا

  • 11 خرداد 1402 - 13:55
برنامه روز اول مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته دو تیم الدحیل و الریان قطر برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا وارد فرودگاه بین‌المللی اصفهان شدند. الدحیل با النجمه، الکویت، شهید شاملی کازرون، جونیور چین و تاشکند ازبکستان همگروه است. این تیم در بازی افتتاحیه این مسابقات ۱۱ خرداد به مصاف تاشکند ازبکستان می‌رود. الریان نیز فردا با فولاد سپاهان اصفهان دیدار می‌کند.
همین طور در روز سه شنبه نیز تیم‌های جونیور چین، تاشکند ازبکستان و تی اسپرت هندوستان وارد اصفهان شده اند. النجمه نیز ۶ روز پیش از طریق شیراز وارد اصفهان شد. تیم‌های الکویت و عمان روز دوشنبه و الکاظمه کویت نیز یکشنبه وارد ایران شدند بنابراین با ورود تمام تیم‌ها این مسابقات از فردا آغاز می‌شود.
۱۱ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در گروه A فولاد مبارکه سپاهان اصفهان (ایران) تی اسپرت (هند)، عمان کلاب (عمان)، الکاظمه اس سی (کویت) و الریان (قطر) قرار دارند.
در گروه B نیز نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (ایران)، الکویت (کویت)، الدحیل (قطر)، النجمه (بحرین) و جونیور (چین) و تاشکند (ازبکستان) همگروه هستند.
طبق برنامه اعلامی در اولین روز این مسابقات ۵ دیدار برگزار خواهد شد. برنامه روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه مسابقات باشگاه های آسیا به این ترتیب است:
تاشکند ازبکستان – الدحیل قطر (ساعت ۱۰:۰۰)
الکاظمه کویت – نماینده هندوستان (ساعت ۱۲:۰۰)
جونیور چین – نزاجا شهید شاملی کازرون (ساعت ۱۴:۰۰)
الکویت – النجمه بحرین (ساعت ۱۶:۰۰)
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- الریان قطر (ساعت ۱۸:۰۰)
بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان از امروز پنجشنبه ۱۱ خردادماه آغاز و ۲۱ خرداد به کار خود پایان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.