• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

برنامه آزادکاران جوان برای آماده‌سازی تا مسابقات آسیایی

  • 10 اردیبهشت 1401 - 12:43
برنامه آزادکاران جوان برای آماده‌سازی تا مسابقات آسیایی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کشتی آزاد جوانان ایران با توجه به کسب عنوان قهرمانی جهان سال گذشته یکی از مدعیان اصلی میادین آسیایی و جهانی تلقی شده و به نوعی پشتوانه تیم بزرگسالان نیز محسوب می‌شود.

بر این اساس توجه و نگاه ویژه ای روی این است تا پتانسیل موجود در رده جوانان بتواند به خوبی تا رده بزرگسالان هدایت شود و افتخارات خود را تکرار کند.

آزادکاران جوان چندی پیش اردوی خود را در تهران برپا کردند و هم اکنون نیز مشغول تمرین در اردوی دیگری در کرمان هستند تا در نهایت بهترین نفرات برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی انتخاب شوند.

بر این اساس کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان علاوه بر برپایی اردوهای آماده سازی در نظر دارد نفرات منتخب را تا دو ماه آینده در سه میدان بین‌المللی داخلی و خارجی محک بزند.

بدین ترتیب آزادکاران منتخب و واجد شرایط بزودی طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در جام شهید هاشمی‌نژاد به میزبانی در بهشهر شرکت خواهند داد. سپس نوبت جام تختی به عنوان سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان می‌رسد که تیم منتخب جوانان در این جام بین المللی داخلی هم حضور خواهند یافت. مسابقاتی که اواسط خرداد در تنکابن برگزار خواهد شد.

البته این پایان برنامه‌های کادر فنی جوانان نیست چراکه حضور در یک تورنمنت بین المللی هم در دستور کار آزادکاران قرار دارد. بر این اساس احتمال اعزامی تیمی از آزادکاران جوان به یک تورنمنت بین المللی هم وجود دارد تا کادر فنی بعد از این میدان تدارکاتی خارجی، ترکیب تیم‌های اعزامی به آسیایی و جهانی را معرفی کند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.