• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه‌های«خطیب» برای حفاظت از دانشمندان و اماکن هسته‌ای اعلام شد

  • 24 مرداد 1400 - 14:43
برنامه‌های«خطیب» برای حفاظت از دانشمندان و اماکن هسته‌ای اعلام شد

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با مهر، در تشریح جلسه صبح روز (یکشنبه ۲۴ مردادماه) کمیسیون متبوعش به حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون به منظور بررسی صلاحیت‌ها و برنامه‌های‌شان توسط نمایندگان اشاره کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه زمان‌بندی شده برای حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها، صبح امروز حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب به‌عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات به کمیسیون انرژی آمد و در خصوص برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای مدنظر خود توضیحاتی ارائه و نمایندگان نیز سوالات و ابهامات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: از آنجا که موضوع حراست و حفاظت از تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای به‌عنوان مسئله مرتبط با کمیسیون انرژی برای نمایندگان بسیار مهم بود، همچنین با توجه به تعرضاتی که در گذشته به تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای شده است، نمایندگان بر ضرورت حفاظت از آن‌ها تاکید کردند که وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز نقطه‌نظرات و برنامه‌های خود را در این خصوص مطرح کرد.

نخعی همچنین با اشاره به حضور «بهرام عین اللهی» وزیر پیشنهادی بهداشت در این کمیسیون، گفت: در این جلسه نمایندگان نسبت به واکسیناسیون هرچه سریع‌تر کل جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا تاکید موکد داشتند که وزیر پیشنهادی نیز از داشتن برنامه برای انجام این مهم طی ۶ ماه بعد از آغاز به کار خود، خبر داد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت بر ادامه قرنطینه سراسری (البته نه به شکل کنونی) تاکید کرد، گفت: همچنین با توجه به اینکه واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد، قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را به نمایندگان و مردم داد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.