• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه‌ریزی فرهنگی برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

  • 05 شهریور 1401 - 13:13
برنامه‌ریزی فرهنگی برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

سیدحمید سجادی، شامگاه جمعه چهارم شهریور ۱۴۰۱ در حاشیه سفر خود به تاکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان قزوین و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آن ضرورت دارد و امیدواریم طی خدمت دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری از تمام پروژه‌های ورزشی استان باشیم. 

وی ادامه داد: براساس تصمیم‌های گرفته شده، با تامین منابع دولتی و خصوصی و به صورت مشارکتی سالن ۵۰۰۰ نفره، سالن دومیدانی و سایر پروژه‌های استان قزوین را تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسانیم.

سجادی عنوان کرد: استان قزوین علاوه بر تمام قابلیت‌هایی که در بخش صنعت و کشاورزی دارد، در زمینه ورزش نیز قهرمانان بزرگی دارد و قطعاً مدال‌آوران این عرصه مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه جوانان قزوینی در تمام رشته‌های ورزشی سنگر را حفظ کرده‌اند، تصریح کرد: قزوین جزو استان‌های استراتژیک کشور در حوزه ورزش است و باتوجه به همجواری قزوین با استان البرز و تهران راه‌اندازی و گستردگی سایر رشته‌های ورزشی برای استان امری مهم و ضروری است.

این مسئول با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال‌آور افزود: ورزشکاران مدال‌آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاه‌های مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کارگیری می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیمه ورزشکاران از دیگر دغدغه‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است و بنا داریم که دوران ورزشی مربیان و ورزشکاران به عنوان سوابق بیمه‌ای آنان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی افرود: حضور بانوان در مسابقاتی که زیرساخت آن فراهم است منعی نداشته و قصد داریم که در لیگ پیش روی فوتبال برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور بانوان و البته با رعایت برخی شرایط ایجاد کنیم، جایگاه خانم‌ها در ورزشگاه باید حفظ شود و جو فرهنگی ورزشگاه نیز باید مهیای حضور بانوان خوب کشورمان باشد. 

سجادی با اشاره به حضور بانوان در بازی فوتبال استقلال با مس کرمان تصریح کرد: دیروز همه مسائل ها رعایت شد و شرایط خوبی بر ورزشگاه حاکم بود و نزدیک به ۱۶۰۰ نفر خانم در ورزشگاه حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان  در این سفر از خانه کشتی و خوابگاه ورزشی شهرستان تاکستان بازدید کرد و به تماشای رقابت‌های لیگ یک کشتی که در ۲ بخش آزاد و فرنگی به میزبانی شهرستان تاکستان در خانه کشتی این شهرستان صورت گرفت، نشست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28229

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.