• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

برزگر: انگیزه بازیکنان کم شده اما پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود

  • 25 بهمن 1400 - 9:36
برزگر: انگیزه بازیکنان کم شده اما پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود

محمد برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت در همان ۱۰ دقیقه ابتدایی به دو گل رسید که این دو گل از نظر روحی به تیم خیلی کمک کرد. پرسپولیس در این دیدار نشان داد که نیم فصل دوم را با قدرت شروع کرده تا به قهرمانی برسد.

او افزود: نساجی مازندران هم تیم جوانی است که در لیگ عملکرد خوبی داشته و می‌خواست برابر پرسپولیس هم به برتری برسد اما به هر حال نتوانستند. پرسپولیس واقعا شرایط خوبی داشت از نظر تاکتیکی بسیار روان کار کرد. بازیکنان تاجیک هم واقعا خوب کار کردند و در حد نام پرسپولیس بودند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره عملکرد خط حمله پرسپولیس هم گفت: نکته بسیار مهم در این دیدار گلزنی حامد پاکدل بود. بسیار خوشحال شدم که او گل زد و کمی از زیر فشار خارج شد. وقتی بازیکنی تحت فشار باشد و از سوی فضای مجازی هم این فشار بیش‌تر شود، تمرکز خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند عملکرد خوب خود را به نمایش بگذارد. بسیار خوشحالم پاکدل با گلی که زد حالا می‌تواند از فشار خارج شود و روزهای خوبی را برای خود و پرسپولیس بسازد. هواداران صبوری کنند چون این تیم قهرمان خواهد شد.

برزگر در ادامه گفت: این برد در میسر قهرمانی پرسپولیس بسیار تاثیرگذار است. این بازیکنان ۵ بار قهرمان شده‌اند و باید بپذیریم که انگیزه‌های بازیکنان کم شده است. تیم هم از آسیا حذف شده و بازیکن دیگر چیزی برای ایجاد انگیزه نمی‌بیند. با این حال یحیی گل‌محمدی تیم را به شرایط خوب برگردانده و این برد هم که به دست آمد بسیار مهم است. با این برد، باخت به فولاد(در سوپرجام) هم فراموش شد و به تاریخ پیوست. الان همه باید برای قهرمانی لیگ تلاش کنند. پرسپولیس باید گذشته را فراموش کند و فقط به آینده فکر کند.

این بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره حضور رامین رضاییان در این تیم هم گفت: خرید بسیار خوبی انجام شد. رامین رضاییان بازیکن تاثیرگذاری است که می‌تواند به تیم کمک کند. او تجربه بازی در پرسپولیس را هم دارد و به خوبی با فضای تیم آشناست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس باز هم نیاز به جذب بازیکن دارد یا خیر؟ گفت: درباره این موضوع آقای گل‌محمدی باید نظر بدهند اما من فکر می‌کنم پرسپولیس نیاز به جذب یک هافبک دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16528

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.