• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بررسی مصوبات نشست‌های کارشناسی بازی‌های آسیایی در ستاد عالی

  • 29 مهر 1401 - 12:16
بررسی مصوبات نشست‌های کارشناسی بازی‌های آسیایی در ستاد عالی

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله یکسال مانده تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، برگزاری نشست‌های کارشناسی به منظور بررسی وضعیت رشته‌های مختلف برای اعزام به این بازی‌ها آغاز شده است.
نخستین نشست کارشناسی بازی‌های آسیایی هفته گذشته برگزار شد. با در نظر گرفتن محدودیت زمانی و لزوم تصمیم گیری سریع‌تر در مورد کاروان اعزامی به هانگژو، اینگونه مقرر شده که در هفته دو نشست کارشناسی برگزار شود و بعد از هر جلسه، خروجی و مصوبات در ستاد عالی طرح و بررسی شود.
مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران همراه با محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی، مریم کاظمی پور معاون توسعه بانوان، آرش فرهادیان مسئول دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و علی رغبتی به نمایندگی از وزارت ورزش و همچنین نصرالله سجادی و فرید فتاحیان به نمایندگی از کمیته ملی المپیک، علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک و نماینده مرکز نظارت بر تیم‌های ملی (ایمان مسعودی) در نشست‌های کارشناسی بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت.
نشست‌های ستاد عالی نیز با حضور وزیر ورزش، روسای کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.
در نخستین نشست کارشناسی بازی‌های آسیایی در مورد تقسیم بندی رشته‌های اعزامی به هانگژو بر حسب مدال آوری بحث و بررسی شد ضمن اینکه با لحاظ کردن سیاست برابری جنسیتی و ارتقای کمی و کیفی مدال‌ها، بر حمایت از ورزش بانوان برای اعزام به بازی‌های آسیایی تاکید شد.
بازی‌های آسیایی هانگژو طی روزهای اول تا ۱۶ مهرماه سال آینده (۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳) برگزار شود.
پیش از این برگزاری این بازی‌ها برای ۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال جاری (۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲) پیش بینی شده بود اما کرونا منجر به تعویق بازی‌ها شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31373

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.