• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

برد مقتدرانه تیم والیبال فولاد سپاهان برابر پاس گرگان

  • 04 اسفند 1400 - 0:16
برد مقتدرانه تیم والیبال فولاد سپاهان برابر پاس گرگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از سوم تا هشتم اسفندماه با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان پیگیری می‌شود.
دور رفت مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ برتر مردان سه‌شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم اسفندماه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود و در دومین مسابقه که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) آغاز شد، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پاس گرگان به مصاف یکدیگر رفتند.
اصفهانی‌ها که مرحله گروهی را با ۲۰ برد، ۵۹ امتیاز و کسب رتبه نخست به پایان رساندند، در این مسابقه موفق به شکست سه بر صفر پاس گرگان شدند که در مرحله گروهی با ۱۲ پیروزی و ۳۸ امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت.
شاگردان رحمان محمدی‌راد در این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا ضمن کسب بیست‌ویکمین برد خود در لیگ برتر والیبال مردان سال ۱۴۰۰، یک گام دیگر تا حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها فاصله داشته باشند.
تقابل دو تیم در مرحله مقدماتی نیز در هفته‌های هشتم و بیست‌ویکم به سود اصفهانی‌ها تمام شده بود و پاس گرگان امروز سومین ناکامی خود برابر سپاهان را تجربه کرد.
محمدحسن خوشدل و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. محمدرضا درفش‌کاویان، حامد آقابراری و مسعود یزدان‌پناه نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدیوچک، قضاوت این دیدار را که ۸۰ دقیقه طول کشید، برعهده داشتند.
در نخستین مسابقه امروز نیز تیم پیکان سه بر صفر شهرداری ارومیه را شکست داد.
برنامه دو دیدار دیگر دور رفت مرحله یک چهارم نهایی که فردا (چهارشنبه چهارم اسفند) برگزار می‌شود، به قرار زیر است:
ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: مقاومت شهداب یزد – مس رفسنجان
ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان ایرانیان

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17037

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.