• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

برد مدعیان در هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان

  • 02 اردیبهشت 1402 - 13:54
برد مدعیان در هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان ایران جمعه شب اول اردیبهشت ماه با برگزاری چهار دیدار دنبال شد که طی آن تیم‌های بافق، سپاهان، شاملی و ماهان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
تیم صدر جدولی سنگ آهن بافق با هدایت سیده مریم فخری با پیروزی یک نیمه‌ای ۲۰-۱۶ برابر شهید چمران لارستان به رختکن رفت و در نیمه دوم هم توانست ۲۹-۳۵ نماینده فارس را شکست دهد تا همچنان در رده نخست جدول تکیه زند.
فولاد سپاهان مهمان شیشه قزوین بود که طلایی پوشان توانستند نیمه نخست را با یک اختلاف نتیجه یعنی ۱۹-۱۸ به سود خود به پایان برسانند. در نیمه دوم شاگردان ناهید رضایی توانستند اختلاف خود را با سپاهان کاهش دهند و هنوز دقایقی از نیمه دوم نگذشته بود که در امتیاز ۲۴ با مهمان مساوی شدند و چند دقیقه بعد حتی از حریف نامدار خود پیشی گرفتند و نتیجه ۲۷-۲۶ را رقم زدند. با این حال تجربه بالای بازیکنان سپاهان باعث شد نتیجه این بازی را ۳۰-۳۲ به سود خود ثبت کنند.
شهید شاملی کازرون با سرمربیگری خدیجه قانع مقابل فولاد هرمزگان به میدان رفت که نیمه نخست این دیدار را با نتیجه ۱۳-۱۷ به سود خود به پایان رساند. در نیمه دوم نیز برتری خود را برابر رقیب حفظ کرد و در نهایت ۲۹-۳۵ تیم برنده این دیدار شناخته شد.
نتیجه دیدار تیم‌های ته جدولی شهرداری ماهان و غدیر ملایر هر چند در نیمه نخست با نتیجه ۱۳-۱۴ به سود نماینده همدان ثبت شد اما شاگردان فرزانه علیپور در شهرداری ماهان توانستند تنها با یک امتیاز و نتیجه ۳۰-۲۹ مهمان خود را با شکست بدرقه کنند.
نتایج کامل دیدارهای امشب به این شرح است:
شهید شاملی کازرون ۳۵ – فولاد هرمزگان ۲۹
شهید چمران لارستان ۳۰ – سنگ آهن بافق ۳۴
شیشه قزوین ۳۰ – فولاد سپاهان اصفهان ۳۲
شهرداری ماهان ۳۰ – غدیر ملایر ۲۹
با این نتایج سنگ آهن بافق با ۱۲ بازی و ۲۰ امتیاز همچنان در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ بانوان باقی ماند. سپاهان اصفهان با ۱۹ امتیاز در تعقیب بافق است و شاملی هم با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد. تیم‌های فولاد هرمزگان، شیشه قزوین و شهید چمران لارستان به ترتیب با ۱۰ امتیاز رده‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند. در انتهای جدول رده‌بندی نیز غدیر ملایر و شهرداری ماهان با ۴ امتیاز جای گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.