• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

برد سخت مدعیان در روز چهارم/ ادامه صدرنشینی نیروی زمینی

  • 27 مهر 1400 - 21:37
برد سخت مدعیان در روز چهارم/ ادامه صدرنشینی نیروی زمینی

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز از مرحله سوم دور رفت سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان امروز سه شنبه ۲۷ مهرماه با برگزاری چهار دیدار در سالن شهید سلیمانی فدراسیون هندبال پیگیری شد.

در اولین دیدار امروز، دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و رعد پدافند آمل به دیدار هم رفتند که در پایان طلایی پوشان پیروزی را از آن خود کردند. فولاد نیمه نخست این دیدار را با اختلاف ۱۰ گل و نتیجه ۲۱ بر ۱۱ به سود خود تمام کرد. در نیمه دوم هم این اختلاف امتیازی حفظ شد و طلایی پوشان در نهایت با نتیجه ۳۵ بر ۲۵ حریف را شکست دادند.

در دیگر دیدار امروز، پاس ناجا قم در دیدار با برابر صنعت مس کرمان شکست خورد تا همچنان در انتهای جدول رده بندی باشد. نیمه نخست این دیدار ۱۲ بر ۹ به سود مس به پایان رسید. نماینده کرمان نیمه دوم نیز ۲۴ بر ۲۱ پیروز شد. این شکست ششمین شکست پاس ناجا از شش بازی لیگ برتر است.

در سومین مسابقه هم تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صدرنشین لیگ برتر، به مصاف ستارگان دشتستان که در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد، رفت و در یک بازی نزدیک و پربرخورد توانست به سختی با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ برنده از زمین خارج شود. ستارگان هر چند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون باخت اما بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشت. نیمه نخست این دیدار با برتری عجیب ۱۱ بر ۱۰ ستارگان به اتمام رسید.

در آخرین مسابقه مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال ساعتی پیش نفت و گاز گچساران مقابل سپاهان نوین به میدان رفت که در پایان شاگردان شهداد مرتجی با نتیجه ۲۳-۲۵ برنده این دیدار شناخته شدند.

پیش از این سه مسابقه برگزار شد که فولاد سپاهان ۳۵ بر ۲۵ رعد پدافند آمل را برد، صنعت مس کرمان ۲۴ بر ۲۱ پاس ناجا را شکست داد و ستارگان دشتستان با همین نتیجه از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون شکست خورد.

نتایج کامل رقابت‌های امروز به این شرح است:

– فولاد سپاهان اصفهان ۳۵ – رعد پدافند آمل ۲۵

– صنعت مس کرمان ۲۴ – پاس ناجای قم ۲۱

– نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۴ -ستارگان دشتستان ۲۱

– نفت و گاز گچساران ۲۳ – نوین سپاهان ۲۵

در پایان مرحله سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان تیم نیروی زمینی شهید شاملی در صدر جدول باقی ماند. تیم فولاد و ذوب آهن که دیروز در جایگاه‌های سوم و دوم قرار داشتند باز هم جای خود را در جدول رده بندی جابجا کردند به این ترتیب تیم فولاد در رده دوم و ذوب آهن به جایگاه سوم بازگشت.

رده بندی کامل تیم‌ها به این ترتیب است:

۱- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۶ بازی و ۱۲ امتیاز
۲- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۶ بازی و ۱۰ امتیاز
۳- ذوب آهن اصفهان ۶ بازی و ۱۰ امتیاز
۴- زغال سنگ طبس ۶ بازی و ۶ امتیاز
۵- مس کرمان ۵ بازی و ۶ امتیاز
۶- فولاد نوین سپاهان اصفهان ۶ بازی و ۵ امتیاز
۷- نفت و گاز گچساران ۶ بازی و ۴ امتیاز
۸- رعد پدافند ۶ بازی و ۳ امتیاز
۹- ستارگان دشتستان ۵ بازی و ۲ امتیاز
۱۰- پاس ناجای قم ۶ بازی و بدون امتیاز

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.