• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برای حضور در میادین آسیایی و جهانی تابع نظر کادر فنی هستم

  • 18 اسفند 1400 - 11:44
برای حضور در میادین آسیایی و جهانی تابع نظر کادر فنی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، امین میرزازاده فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم اردوی تیم ملی یکی از مدعیان سنگین وزن کشورمان است که روزهای پر فراز و نشیبی را در سالجاری پشت سر گذاشت. او که در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ درگیر بیماری کرونا شد و از رفتن به این مسابقات بازماند، کمی بعد راهی مسابقات قهرمانی امیدهای جهان شد و با وجود مصدومیت جدی از ناحیه مچ پا به مدال طلای رسید.

این ملی پوش هم اکنون یکی از اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی است که قصد دارد دوباره با کسب دوبنده تیم ملی راهی میادین بین المللی پیش رو شود.

بر همین اساس امین میرزازاده در حاشیه نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از مدتی نسبتاً طولانی به دلیل درمان مصدومیت دوباره به اردو بازگشتم که البته در این مدت چندان هم بدون تمرین نبودم. خوشبختانه فعلاً همه چیز در اردو رضایت بخش است و امیدوارم سال آینده عملکرد خوبی داشته باشم. من همیشه تابع نظر کادر فنی هستم و منتظرم تا تصمیم بگیرند سال آینده در چه مسابقاتی کشتی خواهم گرفت.

مدعی سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در پایان با اظهار امیدواری به نتایج اجرای دقیق چرخه انتخاب گفت: اتفاق خوبی که در سال‌جاری رخ داد این بود که مسیر آغازین چرخه انتخابی مشخص شد که از کجا استارت خورده و به کجا ختم می‌شود. مطمئناً چرخه انتخابی تاکنون به خوبی اجرا شده و هر کسی شایستگی دوبنده ملی را داشته باشد به آن خواهد رسید. من هم مثل یک مدعی با انگیزه با تمام وجود برای رسیدن به هدفم تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۵ تا ۲۶ اسفندماه سال‌جاری در خانه کشتی برگزار می‌شود که امیر قاسمی منجزی، علی اکبر یوسفی، امین میرزازاده و علیرضا حسنوند به عنوان مدعیان وزن ۱۳۰ کیلوگرم در این تمرینات حضور دارند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.