• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

با متخلفان جودو برخورد قضایی شود/ حمایت قاطع از میراسماعیلی

  • 01 مرداد 1401 - 0:36
با متخلفان جودو برخورد قضایی شود/ حمایت قاطع از میراسماعیلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مجمع عمومی سالانه فدراسیون جودو روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال ۱۴۰۱ در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای برگزار شد.

در پایان مراسم مجمع سالانه تمام اعضا حاضر در جلسه با ارائه نامه رسمی که به امضا همه اعضا مجمع رسیده بود، حمایت قاطع خود را از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعلام کردند و از مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخواست کردند تا با افرادی که با بی اخلاقی نسبت به تخریب شخصیت حقیقی و حقوقی ارکان فدراسیون جودو با تشکیل سایت و اقدامات سخیف در فضای مجازی و راه اندازی گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند تا حرکت پویا و پر انگیزه جامعه جودو را مختل کنند و همچنین با افرادی که بدون هماهنگی فدراسیون جودو و کسب مجوز از شورای برون مرزی منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح داده و با بی اعتنایی به وضعیت جامعه جودوی ایران در میادین رسمی بین المللی حضور می‌یابند، برخورد قضائی و قانونی لازم را انجام دهد.

متن نامه فوق به شرح ذیل است:

جناب آقای محمد رضا پولادگر ریاست محترم مجمع عمومی سالیانه فدراسیون جودو

همانگونه که مستحضر هستید، فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران حدود سه سال است که مورد تعلیق ظالمانه از سوی فدراسیون جهانی جودو قرار گرفته است. لیکن در این مدت رئیس فدراسیون آرش میراسماعیلی از هیچ تلاشی برای احقاق حق و حقوق جودوی ایران دریغ نکرده است. رشد چشمگیر و مستند آمار فعالیت‌های مبرهن عملکرد مثبت و موفق فدراسیون جودو در زمان تعلیق و شیوع کرونا است.

افزایش آمار جودوکاران در سامانه رسمی فدراسیون جودو از ۶۰ هزار نفر در پایان اسفند ماه ۱۳۹۷ به ۱۰۸ هزار و هشتصدو پنجاه نفر تا خردادماه سال ۱۴۰۱ دلیل روشن این ادعا است.

ضمن حمایت و تقدیر از عملکرد رئیس فدراسیون جودو و مجموعه مدیریتی فدراسیون، انتظار می‌رود با افرادی که در این مدت با بی اخلاقی نسبت به تخریب شخصیت حقیقی و حقوقی ارکان فدراسیون با تشکیل سایت و اقدامات سخیف در فضای مجازی و راه اندازی گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تلاش مزبوهانه زیادی را برای توقف حرکت پویا و پرانگیزه جامعه جودو انجام داده‌اند برخورد قانونی صورت پذیرد.

همچنین افرادی که بدون هماهنگی فدراسیون جودو و کسب مجوز از شورای برون مرزی، منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح داده و در شرایطی که جامعه جودوی ایران دلیل دفاع از ارزشی‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بی مهری و واقع شده است، صرفاً به جهت رفع از دست دادن کرسی خود با بی‌اعتنایی به وضعیت جامعه جودوی ایران در میادین رسمی بین المللی حضور یافته‌اند مورد مواخذه قرار گرفته و با آنها برخورد قضائی و قانونی لازم صورت پذیرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.