• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

با اینچه درگاهی برخورد می‌کنیم/ برای بودجه ورزش کشور رنج می‌کشیم

  • 03 بهمن 1401 - 12:19
با اینچه درگاهی برخورد می‌کنیم/ برای بودجه ورزش کشور رنج می‌کشیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر عصر امروز یکشنبه در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پیرامون اتفاقاتی که در ورزش کشور رخ داده پاسخ داد.
واکنش به استفاده از نام خلیج در غرب آسیا
وی در مورد استفاده از نام خلیج در مسابقات غرب آسیا گفت: در جریان این موضوع نبودم و آقای داوری خبر داد. حتما پیگیری خواهم کرد. البته این هم نیست که آنها چون نوشته اند خلیج حتما قصد و نیتی داشته‌اند. در مجموع اطلاع کافی ندارم اما دستور پیگیری می‌دهیم.
چرا حکم رئیس اسکواش صادر نشده است
معاون وزیر ورزش در مورد اینکه رئیس فدراسیون اسکواش سه هفته است که انتخاب شده اما حکمش صادر نشده است، گفت: کاری که ما باید انجام می دادیم را انجام دادیم و حکم هم دو، سه روز آینده صادر می‌شود.
نمی دانم چرا این اتفاق افتاده است
سیدمحمد پولادگر با اشاره به تمام شدن دوره ریاست تعداد زیادی از روسای فدراسیون‌ها تا پایان سال نیز گفت: تقریبا ۱۶ فدراسیون شاهد تمام شدن دوره ریاستشان خواهند بود که اتفاق عجیبی بوده و نمی‌دانیم چرا این مسئله رخ داده است. 
واکنش به اتفاقات تلخ مشهد 
پولادگر درباره حواشی پیش آمده در فوتبال پایه مشهد و تجاوز به ورزشکاران رده‌های پایه نیز گفت: اتفاقات تلخی است و می‌طلبد در حوزه آموزش مربی و تایید آدم‌هایی که در جایگاهی هستند که مردم به آن‌ها اطمینان می‌کنند، سخت گیری بیشتری صورت بگیرد. این اتفاقات جاها در آموزش و پرورش هم بوده که می‌طلبد جدی‌تر و سخت گیرانه‌تر ورود کنیم. مربیان باید در شان مربی باشند و این نیازمند توجه زیاد است.
برای بودجه ورزش رنج می کشیم 
او درباره بودجه ورزش نیز گفت: یکی از موضوعاتی که رنج می‌کشیم همین بحث بودجه است. ورزش در سلامت جامعه نقش‌ دارد اما آنقدری که در بهداشت و تهیه دارو هزینه‌ می‌کنیم باید در ورزش هم فعال باشیم. ورزش با سیاست پیشگیری در حوزه سلامت فعال است و در در همه جای دنیا پیشگیری اولویت است نه درمان. ما نیاز داریم همه وزارت خانه‌ها با ترویج فرهنگ ورزش همگانی باعث سلامت جامعه شوند. وزارت ورزش به تنهایی نمی‌تواند این کار را کند. ما باید در حوزه‌ ورزش شاهد فعالیت همه گیر باشیم. از وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و … تا شهرداری و … که فرهنگ ورزش را در جامعه توسعه دهیم.
انتخاب سرمربی با فدراسیون فوتبال است
او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نیز: همه چیز بر عهده فدراسیون است.
انتخاب سرپرست جدید برای وزنه برداری؟
پولادگر درباره انتخابات وزنه برداری و انتخاب سرپرست جدید این فدراسیون نیز گفت: ما یک محدودیت چهل روزه داریم و به نظرم در نیمه دوم اسفند هر روز دو تا سه مجمع برگزار می‌کنیم.
با اینچه درگاهی برخورد می کنیم
او درباره حضور اینچه‌درگاهی در مجمع فدراسیون جهانی بدون داشتن سمت نیز گفت: او بدون اطلاع ما شرکت کرده و عنوان سمت او را نمی‌دانیم. قطعا برخورد می‌کنیم.
او در پاسخ به این سوال که چرا مجمع فدراسیون دوچرخه سواری برگزار نمی‌شود؟ توضیح داد: شرایط سختی برای برگزاری مجامع داریم که بی سابقه است. سعی می‌کنیم قبل از اتمام سال برگزار شود.
فرهادیان جواب بدهد
پولادگر درباره دلیل عدم معرفی اسامی کاندیداهای دوچرخه توسط فرهادیان نیز گفت: خود ایشان باید جواب این موضوع را بدهند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.