• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

باید به شاخص‌های پیروزی و تداوم انقلاب توجه داشته باشیم

  • 13 بهمن 1401 - 12:53
باید به شاخص‌های پیروزی و تداوم انقلاب توجه داشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف پیش ازظهر پنجشنبه در یادواره ۲۴۰۰ شهید نیشابور بزرگ و مراسم سالروز شهادت سردار سرتیپ پاسدار محسن قاجاریان اظهار کرد: شهرستان نیشابور شهرستان ویژه‌ای است تاریخ این شهر از استثنایی بودن آن حکایت دارد در این شهر بارها وبارها اشغال و تخریب انجام شده است ولی دوباره با افتخار ساخته شده و این شهر به به راستی که شهر مقاومت و ایستادگی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در حوادث اخیر، دشمن از همه جهات بر جمهوری اسلامی ایران تاخت و هدف آنان تخریب انقلاب و نظام یعنی مردم و رهبری به وسیله جنگ ترکیبی، فشار اقتصادی و تبلیغات منفی و کاذب بسیار شدید بود.
وی بیان کرد: انقلاب حاصل اراده و همت امام راحل بود و امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بر پایه سنت‌های الهی و مردم داری پایه گذاری کردند و امروز هم این مسیر انقلاب با همان شاخص‌ها ادامه می‌شود.
قالیباف ابراز کرد: امام خمینی (ره) احترام، ارزش و اساس انقلاب را مردم می‌دانست و لحظه‌ای از مردم غفلت نکردند و با دو پایه اساسی مبتنی بر سنت‌های الهی و مردم داری، انقلاب را پایه‌گذاری کردند و به پیروزی رساندند و آن را تداوم دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید ادامه مسیر انقلاب به شاخص‌ها توجه کرد تاکید کرد: باید نگاه و توجه ویژه ای به شاخص‌ها و عواملی که باعث پیروزی و تداوم انقلاب است، داشته باشیم.
وی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس نیز رمز پیروزی‌مان با وحدت کلمه و در سایه فرماندهی امام خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه بود، یک سازماندهی کاملاً مردمی و برخواسته از خانه تا پشت خاک ریز و خط مقدم و به همین دلیل معتقدیم که این انقلاب با حضور مردم شکل گرفته است.
قالیباف تصریح کرد: انقلاب اسلامی دو رکن اساسی دارد رهبر و مردم که امروز برگزاری مجالس و یادواره‌ها علاوه بر یاداوری خاطرات دهه فجر انقلاب و دفاع مقدس باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز برای ما تبیین کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.