• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

بایدن روی نوار گاف؛آقای رئیس جمهور اوباما را با ترامپ اشتباه گرفت

  • 16 اردیبهشت 1402 - 13:52
بایدن روی نوار گاف؛آقای رئیس جمهور اوباما را با ترامپ اشتباه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، جو بایدن، رئیس جمهور سالخورده آمریکا که به گاف‌های کلامی و رفتاری شناخته می‌شود، در جریان یک مصاحبه تلویزیونی باردیگر دچار اشتباه شد و خواستار ممانعت از پیروزی باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۴ شد؛ مشخصاً مقصود بایدن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور بوده است.
بایدن در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اِم‌اس‌اِن‌بی‌سی، گفت: نمی‌توانیم اجازه دهیم اوباما، مردی که چهار سال پیش رئیس جمهور بود، در انتخابات پیش رو دوباره رئیس جمهور شود!
اوباما چهل‌وچهارمین رئیس جمهور آمریکا بود. او از ۲۰ ژانویه ۲۰۰۹ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ بر کرسی ریاست جمهوری تکیه داشت. بایدن در دوران ریاست جمهوری اوباما، معاون او بود.
بایدن پیش‌تر در جریان یک سخنرانی، عراق را با ایران اشتباه گرفت. او در حین صحبت درباره خدمت نظامی پسر بزرگش گفت که در عراق و ایران خدمت کرده است؛ البته کمی بعد اذعان کرد که مرتکب اشتباه شده است.
بایدن که در ۸۰ سالگی، مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا محسوب می‌شود، به‌تازگی به طور رسمی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آرا اعلام کرد. سن وسال بالای بایدن موضوعی است که دموکرات‌ها را دچار تردید کرده و برخی بر این باورند که او باتوجه به شرایط جسمانی، شانس دمکرات‌ها را برای پیروزی در انتخابات کاهش می‌دهد. پیش‌تر، ترامپ نیز به طور رسمی اعلام کرده بود که در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.