• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بانوی دونده‌ای که با شکستگی بینی و سرماخوردگی در مراکش دو طلا گرفت

  • 18 مهر 1401 - 12:56
بانوی دونده‌ای که با شکستگی بینی و سرماخوردگی در مراکش دو طلا گرفت

هاجر صفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از پارالمپیک توکیو به دلیل آسیب دیدگی کمرم ۹ ماه استراحت داشتم و از مهر سال گذشته تمرینات خود را به طور فشرده آغاز و سعی کردم استراحت ۹ ماهه خود را جبران کنم که دستاورد آن کسب ۲ مدال طلا در دوی ۲۰۰ و ۴۰۰ متر و ارتقای رکورد در هر دو ماده بود.

وی گفت: در شرایطی موفق به کسب این دو مدال طلا شدم که قبل از شرکت در جایزه بزرگ مراکش دچار شکستگی بینی شده بودم و به دلیل سرماخوردگی شرایط خوبی برای شرکت در مسابقات نداشتم، اما با این وجود موفق به کسب ۲ مدال طلا شدم.

تنها بانوی دونده کم بینا خاطرنشان کرد: بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا با وجود این که رکوردهای خوبی به ثبت رساندم، اما متاسفانه به مسابقات جهانی امارات و پارالمپیک توکیو اعزام نشدم و واقعا شرایط روحی خوبی نداشتم. الان خوشحالم که بعد از ۴ سال دوری از مسابقات دوباره به نقطه اوج رسیدم.

صفرزاده هدف‌گذاری اصلی خود را شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد و گفت: با توجه به این که سال آینده مسابقات جهانی و پاراآسیایی را پیش رو داریم، بعد از مراکش تمرینات خود را متوقف نکرده‌ام، بلکه با جدیت دنبال می‌کنم تا در مسابقات قهرمانی کشور که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود با ثبت بهترین رکورد حضور خود را در بازهای پاراآسیایی مسجل کنم.

وی در پایان افزود: در جاکارتا به عنوان تنها بانوی دونده کم بینا موفق به کسب ۲ مدال نقره و یک برنز شدم، اما در چین سعی دارم در هر ۲ ماده ۲۰۰ و ۴۰۰ متر به دو مدال طلا دست پیدا کنم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30410

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.