• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

«باغگلی» سابقه لازم برای مدیریت وزارت آموزش و پرورش ندارد

  • 23 مرداد 1400 - 14:32
«باغگلی» سابقه لازم برای مدیریت وزارت آموزش و پرورش ندارد

به گزارش مهر، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش در تشریح جلسه صبح امروز(شنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: حسین باغگلی، گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش امروز در جلسه کمیسیون و تحقیقات مجلس حضور یافت و جلسه ما با وی بسیار چالشی بود.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس سوالات چالش برانگیز زیادی درباره سن پایین گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش مطرح کردند. یکی دیگر از موضوعات مهمی که از سوی نمایندگان مطرح شد آن بود که باغگلی سوابق لازم در آموزش و پرورش ندارد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش وزارتخانه‌ای بسیار مهم است و نمایندگان مطالبی را درباره بودجه این وزارتخانه، رتبه بندی فرهنگیان، وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان و شرایط مدارس مناطق محروم مطرح کردند و نکته اصلی از سوی نمایندگان این بود که باغگلی که در این مجموعه فعالیتی نکرده و چگونه می‌خواهد این مسائل را در دستور کار خود قرار دهد و اجرایی کند.

منادی سفیدان با اشاره به اینکه در حال حاضر فراکسیون دانشگاهیان مجلس هم در حال بررسی برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند، گفت: عصر امروز محمدعلی زلفی گل گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می یابد و برنامه های خود را به نمایندگان ارائه می‌کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2172

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.