• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

بازی شطرنج گونه‌ را بردیم/ برای لحظات مختلف بازی‌ها برنامه داریم

  • 24 مهر 1400 - 21:36
بازی شطرنج گونه‌ را بردیم/ برای لحظات مختلف بازی‌ها برنامه داریم

محسن عاشوری پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری آستارا از اینکه تیمش توانسته سه امتیاز بازی خانگی را کسب کند اظهار رضایت کرد و گفت: از نتیجه بازی بسیار خوشحالم، این برد را قبل از اینکه به همه هواداران خیبر تقدیم کنم، آن را به کارکنان آرین سازه و تمام کسانی که در این دو ماه چه با استادیوم، زمین چمن و تهیه امکانات برای بهبود شرایط تیم زحمت کشیدند تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: این بازی بازی سخت و کاملاً شطرنج گونه‌ای بود، شهرداری تمام لایه‌های دفاعی را به صورت نزدیک به هم پوشانده بود و سعی داشت به ما موقعیت ندهد.

عاشوری اضافه کرد: خیبر در نیمه اول و دوم روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرد و خدا را شکر که در دقایق پایانی توانستیم از روی نقطه پنالتی به گل برسیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد تصریح کرد: از گلر تیمم بسیار تشکر می‌کنم، دو سیو عالی داشت و توانست با بسته نگه داشتن دروازه تیم به ما کم کند و به سه امتیاز این بازی برسیم.

وی در خصوص آرش افشین تصریح کرد: تیمی هستیم که برای لحظات مختلف بازی‌ها برنامه داریم و از بازیکنان مختلف در شرایط مختلف استفاده می‌کنیم.

عاشوری گفت: آرش بازیکن بسیار خوبی است و برای اینکه بتواند خودش را بهتر نشان دهد نیاز به فضا دارد، در این بازی با توجه به اینکه تیم حریف بسته بازی می‌کرد زیاد نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم.

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.