• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بازی سختی مقابل پاس در پیش داریم/ پیش بینی قهرمان سخت است

  • 30 بهمن 1400 - 11:43
بازی سختی مقابل پاس در پیش داریم/ پیش بینی قهرمان سخت است

به گزارش خبرنگار مهر مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال مردان از روز سه شنبه آغاز می‌شود. تیم والیبال سپاهان صدرنشین جدول رده بندی در بازی نخست مقابل تیم پاس گرگان صف آرایی خواهد کرد.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی نخست تیمش مقابل پاس گرگان گفت: در مرحله پلی آف شانس تمام تیم‌ها یکسان است. بحث میزبانی و میهمانی مطرح نیست. همه تیم‌ها در یک شرایط برابر با یکدیگر رقابت خواهند داشت. پلی آف جذابی در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: پیش بینی قهرمان سخت است. تیم پاس گرگان شگفتی ساز مسابقات بود. برای بازیکنان، مربی و تیم پاس احترام بسیار زیادی قائل هستیم. توقع بازی سختی مقابل این تیم داریم. شرایط تیم سپاهان خوب است. برای دیدار نخست مرحله پلی آف آماده می‌شویم.

محمدی راد درباره حواشی اخیر دوربرگشت مسابقات لیگ برتر والیبال نیز گفت: دوست ندارم درباره همکارانم در سایر تیم‌ها اظهار نظری داشته باشم. در پنج هفته پایانی زمانی‌که صدرنشینی سپاهان در مرحله گروهی تثبیت شد و اختلاف امتیاز زیادی به وجود آمد از این موقعیت به‌عنوان فرصت استفاده کردیم تا علاوه‌بر حفظ شرایط بازیکنان برای مرحله پلی‌آف، در ادامه از فشار مسابقات که بر بازیکنان حاکم بود بکاهیم. به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم در برخی از مسابقات با تمام قدرت و نفرات شرکت کنیم و در برخی از مسابقات نیز مثل دو هفته پایانی به برخی از بازیکنان استراحت دهیم. مصالح تیم را در نظر گرفتیم و در واقع مزد تلاشی بود که در مرحله گروهی داشتیم اما در هر بازی که به زمین رفتیم تمام سعی خود را برای کسب پیروزی به کار گرفتیم و کم‌کاری نداشتیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16818

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.