• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بازیکنان تنیس حمایت شوند/لزوم اعزام به مسابقات بین‌المللی

  • 10 مرداد 1400 - 15:07
بازیکنان تنیس حمایت شوند/لزوم اعزام به مسابقات بین‌المللی

سامیار الیاسی بعد از قهرمانی در مسابقات تور جهانی تنیس نوجوانان در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: این دوره از مسابقات آی تی اف اصفهان خیلی خوب برگزار شد و فدراسیون و خود شهر اصفهان توانستند میزبان خوبی برای مسابقات باشند.

وی افزود: اصفهان امثال نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر میزبانی کرد و همه چیز برای یک میزبانی جهانی فراهم بود.

قهرمان مسابقات آی تی اف جونیورز ادامه داد: زمین و مجموعه برگزاری مسابقات نیز شرایط خوبی را داشت و هیئت داوران، پذیرایی و جای استراحت به خوبی پیش بینی شده بود و اصفهان امسال بسیار خوب بود.

وی در خصوص رقیب خود در فینال مسابقات تصریح کرد: علی یکی از بهترین بازیکنان ایران در زیر ۱۸ سال و بزرگسال است و توانستیم با یکدیگر قهرمان بخش تیمی بشویم و به او نیز خسته نباشید می‌گویم.

الیاسی در خصوص اهداف خود در تنیس گفت: هدف اولم کسب افتخارات برای کشورم است و در ادامه بتوانم در جایگاه بین المللی برای خودم و کشور افتخار کسب کنم.

وی اضافه کرد: اگر کمی حمایت‌های فدراسیون و اسپانسرها بیشتر باشد بازیکنان زیادی داریم که بتوانند در جایگاه بین المللی موفق باشند و افتخارات خوبی برای کشور کسب کنند.

قهرمان مسابقات آی تی اف جونیورز با اشاره به مشکلات ورزش تنیس در ایران گفت: تعداد مسابقات کمی در ایران برگزار می‌شود و این مشکل اصلی ماست، که این مشکل با کمک فدراسیون در سال جاری حل شده است.

وی با تاکید بر تأثیر مثبت مسابقات خارجی بر پیشرفت بازیکنان ابراز داشت: فدراسیون می‌تواند کمک کند که بازیکنان به مسابقات خارجی اعزام شوند چون سطح مسابقات بالاتر است و به پیشرفت بازیکنان کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.