• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

بازگشت باشکوه

  • 22 مرداد 1400 - 14:41
بازگشت باشکوه

به گزارش ایسنا، دیشب‌ (پنج‌شنبه)  در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا دو تیم فاینورد هلند و لوترسن سوییس به مصاف هم رفتند که با برتری سه بر صفر فاینورد به پایان رسید. دیداری که برای هواداران ایرانی اهمیت زیادی داشت تا عملکرد هافبک تیم ملی ایران را تماشا کنند. جهانبخش در این دیدار دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا مهم‌ترین بازیکن تیمش در این دیدار شود.

هافبک تیم ملی ایران باوجود مصدومیت در این دیدار اما نمایش درخشانی داشت و هواداران فاینورد پس از خروج او از زمین ایستاده تشویقش کردند. البته مصدومیت جهانبخش چندان جدی نیست و به گفته او برای جلوگیری از تشدید این مصدومیت تعویض شد و نمی‌خواهد هیچ مسابقه‌ای را به دلیل آسیب دیدگی از دست دهد.

جهانبخش پس از سه فصل ناموفق در برایتون انگیزه‌های فراوانی برای شروع یک فصل تازه دارد و در دیدارهایی که با پیراهن فاینورد در زمین حضور یافته این انگیزه را از خود نشان داده است. لیگ هلند جایی است که جهانبخش در آن درخشید و همواره برای این ستاره ایرانی مناسب بوده است.

درخشش او در بازی دیشب نوید بازگشت رویایی و درخشش مجددش را می‌دهد. جهانبخش با آلکمار سابقه آقای گلی در لیگ هلند را دارد و اکنون زیر نظر مربی در فاینورد کار می‌کند که سابقه کار کردن با او را در آلکمار دارد. همین مساله باعث شد جهانبخش فاینورد را انتخاب کند و اکنون می‌توانیم بگوییم باید منتظر اخبار هیجان انگیزی از درخشش این ستاره ایرانی در فاینورد باشیم.

بازگشت جهانبخش به روزهای اوجش می‌تواند برای تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ خبر خوبی باشد. بازگشتی که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور چشم تیم‌های بزرگ فوتبال را به این بازیکن معطوف کند. این بار جهانبخش باتجربه تر از گذشته عمل خواهد کرد و همین مساله می‌تواند او را به هدفش نزدیک تر کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.