• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

بازگشت باشکوه ایران با شکست آمریکا/ جوانان والیبالیست درخشیدند

  • 03 تیر 1401 - 1:17
بازگشت باشکوه ایران با شکست آمریکا/ جوانان والیبالیست درخشیدند

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابتهای لیگ ملت‌های والیبال شامگاه امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در شهر صوفیه بلغارستان پیگیری شد که طی آن شاگردان بهروز عطایی موفق به شکست ۳ بر صفر حریف شدند.

تیم ملی ایران که هفته اول لیگ ملت‌ها را هم با دو شکست به پایان برده بود، در اولین بازی هفته دوم برابر تیم ملی بلغارستان تن به شکست ۳ بر صفر داد تا روند ناکامی‌هایش ادامه داشته باشد.

ملی پوشان جوان و کم تجربه کشورمان که در این دوره با هدایت سرمربی ایرانی در لیگ ملت‌ها حضور یافته اند، در دیدار برابر آمریکا تلاش زیادی کردند تا به پیروزی برسند و با ارائه یک نمایش قابل قبول به هدف خود رسیدند.

شاگردان عطایی برخلاف پیش بینی‌ها ست اول را درخشان ظاهر شدند و توانستند حریف خود را ٢٥ بر ١٨ شکست دهند تا حریف را غافلگیر کنند.

در ست دوم هم ملی پوشان کشورمان نمایش قائل قبولی داشتند و ١٦ بر ١١ هم اختلاف را با حریف حفظ کردند اما حریف با چند تغییر در ترکیب توانست در امتیاز ١٧ بازی را مساوی کند و این شرایط تا امتیاز ٢٤ پیش رفت اما در نهایت این ایران بود که ست دوم را ٢٩ بر ٢٧ به سود خود خاتمه داد.

ست سوم هم برای هر دو تیم نزدیک پیش رفت و تا امتیاز ١٠ دو تیم رقابت فشرده‌ای داشتند با این حال ملی پوشان ایران بهتر کار کردند و در ادامه ٢٢ بر ٢٠ هم پیش افتادند و در نهایت ٢٥ بر ٢٧ پیروز شدند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24231

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.