• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

بازار رمزارزها برای اولین بار در ۳ ماه اخیر ۲ تریلیون دلاری شد

  • 26 مرداد 1400 - 8:42
بازار رمزارزها برای اولین بار در ۳ ماه اخیر ۲ تریلیون دلاری شد

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت بیت‌کوین، مهمترین رمزارز جهان روز گذشته به بالای ۴۸ هزار دلار رسید و با وجود از دست دادن بخشی از این رشد در معاملات روز دوشنبه، ارزش بازار رمزارزها برای اولین بار در ۳ ماه اخیر از ۲ تریلیون دلار فراتر رفت.

ریکاوری قیمت بیت‌کوین پس از آن اتفاق افتاد که قیمت آن در ماه ژوئن و جولای با سقوطی سنگین از ۳۰ هزار دلار هم پایین‌تر رفت. با این حال باید توجه داشت که قیمت بیت‌کوین نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. قیمت آن در ماه آوریل به رکورد تاریخی ۶۴ هزار دلار هم رسیده بود.

کارشناسان عامل رشد اخیر قیمت بیت‌کوین را تجمع سنگین سرمایه در زمان پایین‌بودن قیمت آن و رسیدن به محدوده ۲۹-۳۰ هزار دلاری می‌دانند. سرمایه‌گذاران بسیاری در آن زمان رو به خرید بیت‌کوین آورده بودند.

قیمت بیت‌کوین در نیمه‌شب دوشنبه با ۱ درصد سقوط نسبت به قیمت بسته شده روز قبل به ۴۵,۸۴۶.۰۹ دلار بازگشت.

کارشناسان همچنان نوسانات شدیدی را در آینده بیت‌کوین پیش‌بینی می‌کنند. جهان چو، مؤسس صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز کینتیک کپیتال، می‌گوید: در حالی که ممکن است قیمت بیت‌کوین به ۵۵ هزار دلار برسد، سرمایه‌گذاران باید منتظر سقوط قیمت به محدوده زیر ۳۰ هزار دلار باشند و سپس قیمت بیت‌کوین رشدی طولانی را تا قیمت ۱۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.