• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بادامکی: همه باید پشت تیم ملی باشیم

  • 18 شهریور 1401 - 13:04
بادامکی: همه باید پشت تیم ملی باشیم

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران اظهار کرد: نمی‌خواهم وارد جزئیات اتفاقاتی که در چند روز اخیر برای فوتبال ایران رخ داد بشوم. فقط و فقط باید روی همدلی تمرکز کنیم تا تیم ملی به نتایج خوبی در جام جهانی دست یابد.
وی افزود: کمتر از ۳ ماه تا آغاز بزرگ‌ترین فستیوال فوتبال باقی مانده و باید به مصاف ۳ تیم خوب دنیا برویم. باید همه همدل و متحد باشیم تا انشالله در نهایت مردم ایران که فوتبال را دوست دارند خوشحال شوند. کی‌روش امروز سرمربی ماست و حرف زدن در این خصوص که تصمیم تغییر، درست بوده یا غلط بی‌مورد است و وظیفه تک‌تک ما حمایت از بازیکنان تیم ملی و کادرفنی‌ست. در این شرایط خاص اقتصادی، فوتبال و موفقیت تیم ملی از انگشت‌شمار دلخوشی‌های مردم است و امیدوارم همه پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال ایران کنار تیم ملی باشند.
بادامکی در رابطه با شایعاتی که در خصوص حضورش در امید وحدت به عنوان جانشین محسن بنگر شنیده می‌شود، گفت: نه تابحال صحبتی در این خصوص شده، نه اگر صحبتی شود حتی به چنین پیشنهادی فکر می‌کنم. محسن بنگر دوست من است و سال‌ها در سطح نخست فوتبال ایران حضور داشته و قهرمان لیگ شده‌است، برایش در امید وحدت آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی افزود: درست است که در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کرده‌ام و به زودی وارد عرصه مربی‌گری می‌شوم، اما اصلا به تیم‌هایی مثل امید وحدت که مملو از حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب هستند فکر نمی‌کنم. نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات گرفته، ولی قویا آن را تکذیب می‌کنم. از آقایان می‌خواهم که از اسم من برای تیمشان خرج نکنند و با آبروی من بازی نکنند.
بادامکی با اشاره به وضعیت بغرنج تیم امید وحدت گفت: متاسفم که تنها سهمیه فوتبال خراسان رضوی به این روز افتاده و هر بازی گل‌باران می‌شوند. فوتبال خراسان را با تیم‌های قوی و بازیکنان مستعد آن می‌شناسند و وضعیت تیم‌ امید وحدت خجالت‌آور است.  
بادامکی تصریح کرد: آقایانی که تیشه به ریشه پدیده زدند و در جمع ۴ تیم برتر ایران، تیم را تحویل گرفتند و به این روز انداختند کاش پاسخگو باشند. از تیم جدید مدیریتی باشگاه هم شناختی ندارم، اما متاسفانه اخبار و نتایج تا این لحظه نشان می‌دهد چقدر توانایی دارند.
بادامکی گفت: امیدوارم بانیان وضع فعلی تیم امید وحدت در این شرایط بد حداقل دست از منفعت‌طلبی بردارند و کمی به فکر آبروی فوتبال ایران و خراسان رضوی باشند. آنها نباید فراموش کنند که تا قبل از اینکه به مشهد بیایند، هیچکس آنها را نمی‌شناخت و شهرت امروز را مدیون امتیاز فوتبال خراسان هستند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28727

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.