• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ای کاش تصمیمات سازمان لیگ زودتر گرفته می‌شد

  • 24 مرداد 1400 - 20:43
ای کاش تصمیمات سازمان لیگ زودتر گرفته می‌شد

به گزارش مهر، محمد کشاورز دقایقی قبل در جمع خبرنگاران بعد از پیروزی پرگل گیتی پسند مقابل فرش آرا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، از شروع بازی کاملاً به بازی مسلط بودیم و این روند را تا آخر بازی حفظ کردیم.

وی افزود: بچه‌های ما امروز خیلی خوب بازی کردند و خدا را شکر توپ‌هایمان نیز به گل تبدیل شد، ضمن احترام برای تیم فرش آرا و کادر آن مستحق این پیروزی بودیم.

بلیط کرمان را رزرو کردیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص تعطیلی هفته چهارم لیگ فوتسال تصریح کرد: ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم، اما تیم‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند، مثلاً ما بلیط حرکت به کرمان را گرفتیم و هتل نیز در این شهر رزرو کردیم.

وی اضافه کرد: اگر این تصمیمات کمی زودتر اتفاق بیفتد برای باشگاه‌ها خیلی بهتر است، هر چند می‌دانم که کمیته برگزاری مسابقات تلاش خود را می‌کنند که به بهترین نحو کار را پیش ببرند، اما ما کاملاً آماده هفته چهارم بودیم.

کشاورز در خصوص وضعیت داوری ابراز داشت: هر دو تیم به داوری معترض بودند، ما در دو سه صحنه معترض بودیم که خیلی واضح بود.

انتظار بیشتری از داوران داریم

وی تاکید کرد: انتظار داریم داوران عملکرد بهتری از خود به جای بگذارند، اما خودم قلبا و شخصاً با اعتراض روی نیمکت مخالفم و ما نیمکت بسیار آرامی داریم، نیمکت آنها نیز اعتراض کرد اما من ضد آنها حرف نمی‌زنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: ما اینقدر به توانایی بازیکنان خود اعتقاد داریم که دست به اعتراض برای کسب نتیجه نمی‌زنیم.

عباسی آینده تیم ملی است

وی با اشاره به احتمال مسمومیت سپهر محمدی دروازه‌بان تیمش گفت: سپهر شب گذشته مشکلی داشت و گفت تا ظهر مشکل حل می‌شود که امروز پیام داد اگر اشکالی ندارد تیم را در این مسابقه همراهی نکند.

کشاورز در خصوص درخشش سعید احمد عباسی ابراز داشت: او بی شک یکی از ستاره‌های فوتسال ایران است، فوق العاده بازیکن خوبی است و امیدواریم نسل او آینده تیم ملی را بسازند.

وی اضافه کرد: ما امثال سعید احمد عباسی را در تیم زیاد داریم اما امروز او عملکرد درخشانی داشت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.