• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

این تساوی به یک قهرمانی می‌ارزید/ داربی یکی از بهترین نمایش‌هایی استقلال بود

  • 27 اسفند 1400 - 9:39
این تساوی به یک قهرمانی می‌ارزید/ داربی یکی از بهترین نمایش‌هایی استقلال بود

به گزارش ایسنا، نود و هشتمین داربی پایتخت در چارچوب هفته بیست و سوم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که دو تیم پرسپولیس و استقلال به تساوی یک بر یک رسیدند. علی نعمتی برای پرسپولیس و رودی ژستد برای استقلال در این دیدار گلزنی کردند.

علی حاج‌اکبری، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد آبی ها در داربی ۹۸ بیان کرد: بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم و به نظر من یکی از نمایش‌های زیبای تیم مجیدی در این فصل بود. استقلال خیلی زودتر می‌توانست به گل تساوی دست پیدا کند و اگر این اتفاق رخ می‌داد، ما می توانستیم برنده داربی باشیم.

وی ادامه داد: تغییرات ترکیب اولیه مجیدی به نفع تیم نبود زیرا تیمی که هفته‌ها است با یک ترکیب ثابت به میدان رفته و همیشه هم جواب گرفته، نباید چنین تغییراتی در آستانه یک بازی مهم داشته باشد. این تعویض‌ها و همان بازیکنانی که هفته در ترکیب ثابت بودند، کار را برای مجیدی در آوردند و استقلال موفق شد بازنده نباشد. به نظرم غفوری می توانست در زمین بماند اما به هر حا حضور حردانی، تعویضی نتیجه‌بخش برای استقلال بود.

حاج‌اکبری درباره ضعف‌های خط دفاعی استقلال عنوان کرد: هنوز جای خالی مرادمند و یزدانی در تیم پر نشده و در بازی امروز هم اشتباه‌های مکرری از خط دفاع دیدیم. شاید بهترین مدافع فعلی تیم، سیلوا باشد اما جشمی از روزهای خوبش فاصله گرفته و در بازی امروز نیز ۲ اشتباه شبیه هم را تکرار کرد که یک بار گل خوردیم و بار دوم هم اگر مهاجم رپسپولیس قدردان آن فرصت بود، استقلال گل دوم را هم دریافت می‌کرد. مجیدی باید وقت بیشتری برای خط دفاعی تیم بگذارد تا آن‌ها را به سطح مرادمند و یزدانی برساند.

او در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: این تساوی به اندازه یک قهرمانی می‌ارزید و ارزش قهرمانی داشت زیرا علاوه‌ بر حفظ روند شکست‌ناپذیری تیم، فاصله با رقیب مستقیم حفظ شد و حالا استقلال با توجه به اختلاف امتیازی که با پرسپولیس دارد، کار ساده‌تری نسبت به شاگردان گل‌محمدی برای قهرمانی دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18433

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.