• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اکسون دیدارهای با کیفیتی در لیگ بسکتبال نداشت/ در یک دقیقه باختیم

  • 15 دی 1400 - 0:13
اکسون دیدارهای با کیفیتی در لیگ بسکتبال نداشت/ در یک دقیقه باختیم

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، روز گذشته تیم اکسون در گروه «ب» به مصاف مس رفسنجان رفت و برابر این تیم با نتیجه ۷۴ به ۷۰ متحمل شکست شد. این آخرین دیدار اکسون در مرحله مقدماتی (رفت و برگشت) این رقابت ها بود.

بدین ترتیب اکسون با ۱۷ امتیاز که نتیجه متحمل شدن ۱۱ شکست و کسب ۳ برد است به کار خود در این مرحله از رقابت ها پایان داد.

البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین دیدار تیمش در مرحله مقدماتی و در کل عملکردی شاگردانش در این مرحله داشتند، گفت: طی هفته های گذشته بازیکنان تمرکز زیادی در رقابت با حریفان نداشتند اما بعد از چند هفته، دیدار روز گذشته در شرایطی برگزار شد که آنها با تمرکز و کیفیت بودند. بازیکنانم حتی تا دقایق آخر کاملا در جریان بازی و همسو با آن بودند اما در یک دقیقه آخر همه چیز عوض شد و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم تا دقیقه آخر با تمرکز و با اشتباه کم بازی کردند اما از آن به بعد به یکباره تمرکزشان را از دست دادند. چند فرصت را برای کسب امتیاز هدر دادیم و در دفاع هم مرتکب اشتباهاتی شدیم در حالی که واقعا می توانستند برنده این بازی باشند.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون که تیمش در رده هفتم جدول گروه دوم مسابقات قرار دارد، خاطرنشان کرد: البته برد و باخت این بازی در رنکینگ ما و تیم مس رفسنجان تاثیر زیادی نداشت. بازیکنان مس در رده سوم بودند و ما هم در رده هفتم بودیم. برد و باخت هم جایگاه ما را تغییر نمی داد اما به هر حال برد همیشه و هر شرایطی شیرین است و دوست داشتیم که در این بازی برنده باشیم.

آبکناری در مورد عملکرد کلی اکسون در مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال خاطرنشان کرد: دیدارهای ما در این مرحله از مسابقات در حالی تمام شده که نتوانستیم کیفیت موردنظرمان را در بازی ها داشته باشیم. مسائل مالی که بازیکنان را تحت فشار گذاشته بود بخشی از مشکلات تیم بود که روی عملکرد بازیکنان تاثیر داشت. امیدوارم با درایت مدیران مربوطه به این مشکل و دیگر معضلاتی که بازیکنان با آن مواجه هستند، رسیدگی شود تا بتوانیم در مرحله آتی مسابقات با تمرکز و آمادگی ذهنی بهتری حاضر شویم.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون خاطرنشان کرد که از هفته آینده و پس از اتمام دیدارهای مقدماتی، رقابت های باشگاهی بسکتبال وارد مرحله جدید می شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=14035

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.