• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اکران فیلم‌های منتخب سوگواره «تصویر دهم» در کربلا

  • 31 شهریور 1400 - 11:05
اکران فیلم‌های منتخب سوگواره «تصویر دهم» در کربلا

به گزارش مهر به نقل از ستاد خبری سوگواره فیلم‌های کوتاه عاشورایی «تصویر دهم»، محمد رهبر دبیر دومین سوگواره فیلم‌های کوتاه عاشورایی «تصویر دهم»، بیان کرد: با توجه به مکاتبات صورت گرفته با عتبه حسینی (ع) و اعلام مشارکت و حمایت آنها از سوگواره «تصویر دهم»، بنا است تا فیلم‌های منتخب این جشنواره در کربلای معلی نیز نمایش داده شوند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب در راستای رسیدن به هدف برگزاری بین‌المللی این رویداد پس از بررسی هیات انتخاب سوگواره و ورود حدود ۳۰ اثر به بخش رقابتی، تمامی این آثار همزمان با ایران، در کربلای معلی نیز نمایش خواهند داشت.

دبیر سوگواره «تصویر دهم» در پایان تاکید کرد: به زودی اسامی هیات انتخاب این رویداد که از بین افراد شناخته شده‌ای در عرصه هنر، سینما و فعالیت‌های آیینی و عاشورایی هستند، اعلام خواهد شد. در دومین دوره برگزاری این سوگواره تلاش شده تا از نظرات، تفکرات و مشورت‌های صاحب‌نظران گوناگونی برای نیل به اهداف این رویداد استفاده شود.

دومین سوگواره فیلم‌ کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر و با حمایت عتبه حسینی (ع) برگزار می‌شود. در این دوره مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی، فیلم‌های کوتاه حداکثر ۵ دقیقه‌ای راداوری می کنند.

هنرمندان برای شرکت در این رویداد تا پنجم مهرماه مصادف با اربعین حسینی فرصت دارند آثارشان را در قالب فیلم‌های کوتاه مستند، داستانی یا انیمیشن پس از تکمیل فرم درخواست، در سایت سوگواره «تصویر دهم» بارگذاری کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6441

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.