• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

اکبری: با یک بازیکن کمکی به برزیل می‌رویم/ صعود از گروه هدف ماست

  • 08 آذر 1401 - 12:53
اکبری: با یک بازیکن کمکی به برزیل می‌رویم/ صعود از گروه هدف ماست

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان ۲۰۲۲ از روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه با حضور شش تیم در دو گروه مقدماتی به میزبانی شهر بتیم آغاز می‌شود و اعضای تیم پیکان شنبه ۱۲ آذرماه برای حضور در این مسابقات عازم برزیل خواهند شد.
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان درخصوص حضور در این مسابقات، گفت: برنامه ریزی برای حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان به صورت همزمان با حضور در رقابت‌های لیگ دشوار بود. در دو هفته آخر چهار بازی انجام دادیم که همه در شهرستان برگزار شدند و مسافت‌ها تیم را خسته کرد. فدراسیون لطف کرد و به خاطر پیکان و تیم ملی نوجوانان، لیگ را تعطیل کرد. زمانی یافتیم که بازیکنان را از نظر بدنی بازسازی و ریکاوری کنیم تا برنامه ریزی خوبی برای باشگاه‌های جهان داشته باشیم.
وی با تاکید بر این‌که تعطیلی لیگ کار خوبی برای آماده شدن تیم پیکان جهت حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان بوده است، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در برزیل بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و نماینده خوبی برای کشورمان و قاره آسیا باشیم.
سرمربی تیم پیکان درباره تغییر در ترکیب بازیکنان عنوان کرد: درخواست سه بازیکن داشتیم امین اسماعیل‌نژاد از پاس گرگان، سید محمد موسوی از نیان الکتریک مشهد و سلیم چپرلی از فولاد سیرجان بود و با توجه به شرایطی که باشگاه مشهد اعلام کرد، نتوانستیم از موسوی استفاده کنیم. سلیم چپرلی هم به دلیل آسیب با تیم پیکان همراه نشد. تنها امین اسماعیل‌نژاد به جمع پیکان اضافه شد که جا دارد از مسوولان تیم پاس گرگان و سنگدوینی سرمربی این که پیکان را در این برهه از زمان کمک کردند، تشکر کنم.
وی در مورد حریفانشان در مسابقات باشگاه‌های جهان اظهار کرد: ۶ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که در گروه ما ترنتینو ایتالیا یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی در سطح دنیا حضور دارد. ایتامبه میناس تیم دوم برزیل هم با پیکان هم گروه است که بسیار قدرتمند است و سادا کروزیرو را هفته پیش سه بر یک شکست داد.
اکبری افزود: در گروه مقابل هم پروجا ایتالیا و سادا کروزیرو برزیل حضور دارند که هر دو شناخته شده هستند اما از تیم والی رناتا برزیل شناخت چندانی نداریم. شناخت کاملی از حریفان داریم چون مسابقات لیگ را پشت سر می‌گذارند. قطعا تیم‌های ترنتینو، سادا کروزیرو، ایتامبه میناس و پروجا و تیم پیکان همگی در شرایط خوبی قرار دارند. بنابراین کلکسیونی از بهترین بازیکنان دنیا در این مسابقات حضور دارند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی درباره هدف تیم پیکان در رقابت‌های باشگاه‌های جهان گفت: امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تلاش کنیم بهترین نتیجه‌ای را که همه متصور هستند به دست آوریم. همه دوست دارند قهرمان باشگاه‌های جهان شویم، زمانی شرایط رسیدن به آن فراهم است و اگر نرسیم باید ایراد گرفت، اما زمانی هم هست که شرایط واقعا متفاوت است. به هر حال باید تمام تلاش خود را انجام دهیم چرا که در والیبال کسی از پیش برنده یا بازنده نیست و فارغ از هر گونه اسم و رسم هر تیمی که در روز مسابقه عملکرد بهتری داشته باشد می‌تواند برنده باشد.
این سرمربی تصریح کرد: تمام تلاش پیکانی‌ها در وهله اول صعود از گروه است. مرحله به مرحله اهدافی را برای تیم در نظر گرفتم و انگیزه‌هایی به بازیکنان خواهیم داد. اگر از مرحله مقدماتی صعود کردیم برای باقی مراحل هم برنامه لازم را داریم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.