• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اوکراین، دولتی شکست‌خورده و رئیس‌جمهورش بی‌تجربه است

  • 13 دی 1401 - 12:53
اوکراین، دولتی شکست‌خورده و رئیس‌جمهورش بی‌تجربه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، «اولِگ ساسکین»، اقتصاددان و مشاور سابق ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید اوکراین، دولتی شکست‌خورده است. نمی‌توان درباره هیچ توسعه‌ای صحبت کرد، همه چیز بدتر و اقتصاد آن وارد رکود می‌شود.
وی همچنین گفت: زلنسکی بی‌تجربه است و هیچ نقدی را علیه خود تحمل نمی‌کند. تروریسم داخلی و اقدام دولت اوکراین به سرکوب مخالفان، افزایش خواهد یافت.
روسیه در ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را «نازی‌زدای» اوکراین و حمایت از افرادی اعلام کرد که «به مدت ۸ سال هدف قلدری و نسل‌کشی رژیم اوکراین در دونباس (در شرق اوکراین)» قرار گرفته‌اند.
ارتش روسیه در هفته‌های اخیر راهبرد و تاکتیک خود را در میدان جنگ تغییر داده و با حملات موشکی و پهپادی گسترده، زیرساخت‌های اوکراین را بمباران می‌کند. حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از انفجار در پل کریمه در ۱۶ مهر آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.