• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اولین ملی‌پوش المپیک پاریس: زود است قول مدال بدهم

  • 09 آبان 1401 - 12:15
اولین ملی‌پوش المپیک پاریس: زود است قول مدال بدهم

هانیه رستمیان در گفت و گو با ایسنا، بعد از کسب سهمیه المپیک گفت: قهرمانی جهان مصر اولین فرصت گرفتن سهمیه پاریس بود.  سطح مسابقات خیلی بالا بود، همه تیراندازان با آمادگی کامل برای گرفتن سهمیه آمده بودند.
دارنده سهمیه المپیک پاریس گفت: در مقدماتی ۲۵ متر با ارتقای رکورد خودم دوم شدم، در فینال هم در رده پنجم قرار گرفتم و سهمیه المپیک کسب شد. خداراشاکرم که توانستم اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را بدست آورم. امیدوارم سایر تیراندازان نیز در مسابقات آینده بتوانند سهمیه بگیرند. ملی‌پوش تپانچه در مورد اهداف و مسیر پیش روی خود گفت: بعد از کسب سهمیه المپیک با خیال راحت می توانم در مسابقات آینده شرکت و تمرینات را پیگیری کنم تا در المپیک بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. باید با آمادگی کامل در پاریس حاضر شوم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا قول مدال المپیک را می‌دهد، گفت: برای قول مدال دادن در المپیک زود است. تیراندازی اصلا قابل پیش بینی نیست. نمی توان پیش بینی کرد در مسابقات چه می‌شود. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سطح آمادگی را خود حفظ کنیم.
رستمیان در ادامه گفت: با توجه به تجربه‌ای که از المپیک توکیو کسب کردم امیدوارم بتوانم در المپیک پاریس عملکرد بهتری داشته باشم.
ملی‌پوش تیراندازی ایران در پایان گفت: از خانواده خوبم که بزرگترین حامی و انگیزه من هستند تشکر می‌کنم. از سرمربی تیم آقای نصر اصفهانی، مربی بدنساز خانم سبزی و روانشناس تیم آقای قاضی عسگر تشکر می‌کنم. همچنین از مردم عزیزم که دعای خیر آنها همواره همراه من بوده است تشکر می‌کنم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32369

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.