• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

اولین مبارز ایران مشخص شد/ رقابت ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور

  • 22 آبان 1401 - 12:27
اولین مبارز ایران مشخص شد/ رقابت ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز می شود.
سمینار فنی و مراسم قرعه کشی این رقابتها ساعت ۱۴ عصر شنبه ۲۱ آبان ماه به وقت محلی در هتل ریاست جمهوری این شهر برگزار و برنامه روز نخست این مسابقات با حضور تنها نماینده کشورمان مشخص شد.
بر همین اساس فردا دوشنبه در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۷- کیلوگرم زنان و ۸۰- کیلوگرم مردان به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت که مهران برخورداری تنها نماینده کشورمان است.
برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم که ۴۶ تکواندوکار ثبت نام کرده اند، دور نخست باید با «دامیس تامود» از کانادا پیکار کند و در صورت برتری به مصاف «مویس هرناندز» از دومینکن نفر دهم رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۹ منچستر می رود.
نماینده کشورمان با کسب پیروزی مقابل این حریف در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار یکی از تکواندوکاران کنیا، لهستان یا ازبکستان خواهد رفت.
طبق برنامه برخورداری امروز ساعت ۱۰ وزنکشی خواهد کرد و از ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت محلی(۱۸:۳۰به وقت تهران) کار خود را این رقابتها آغاز می کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33550

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.