• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اولین شکست صدرنشین لیگ و اولین پیروزی پاس ناجا ثبت شد

  • 17 اسفند 1400 - 0:14
اولین شکست صدرنشین لیگ و اولین پیروزی پاس ناجا ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز از مرحهل دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه با برگزاری سه دیدار در تالار هندبال تهران پیگیری شد. در این روز شاهد دو ثبت اولین در لیگ بودیم، تیم پاس ناجا بعد از ۱۳ هفته اولین برد خود را در لیگ ثبت کرد و تیم سپاهان اصفهان هم موفق شد تیم اولین شکست تیم شهید شاملی کازرون را در لیگ رقم بزند.

در آخرین روز برگزاری مسابقات رقابت‌های مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال ایران تیم‌های انتهای جدولی پاس ناجا قم و ستارگان دشتستان رو در روی هم به میدان رفتند و پاس توانست با غلبه بر ستارگان، نخستین پیروزی خود در این فصل از مسابقات لیگ را کسب کند.

پاس ناجا هر چند در نیمه نخست در یک بازی نزدیک با یک اختلاف گل و نتیجه ۱۳ – ۱۴ بازی را واگذار کرد و به رختکن رفت اما در نیمه دوم توانست نبض بازی را در دست بگیرد و در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ بازی را از ستارگان ببرد تا نخستین پیروزی خود را رقم بزند.

پاس با کسب دو امتیاز این بازی همچنان در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و ستارگان نیز با ۴ امتیاز در رده نهم است.

در مهمترین دیدار رقابت‌های مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر تیم‌های صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فولاد سپاهان اصفهان در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که سپاهان توانست با پیروزی در این دیدار نخستین شکست فصل را به شهید شاملی تحمیل کند و اختلاف امتیازی خود را با توجه به یک بازی کمتر به ۲۴ برساند تا رقابت در صدر جدول حساس‌تر از قبل شود.

فولاد سپاهان اصفهان در این بازی که در خانه هندبال فدراسیون هندبال برگزار شد، توانست با یک دفاع منسجم نیمه نخست را با نتیجه ۱۱ بر ۶ به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم عکس‌العمل‌های تماشایی دروازه‌بان‌های دو تیم باعث شد اکثر توپ‌های مهاجمان دو تیم به گل تبدیل نشود هر چند شاگردان محمدرضا رجبی توانستند اختلاف گل نیمه نخست را جبران کنند طوری که در دقیقه ۱۹ اختلاف به دو گل و نتیجه ۱۷-۱۵ رسید. در ادامه همین روند تداوم یافت و در پایان سپاهان با نتیجه ۲۲-۱۹ برنده جدال صدرنشینان شناخته شد.

پیش از این دیدار تیم‌های انتهای جدولی پاس ناجا قم و ستارگان دشتستان رو در روی هم به میدان رفتند که پاس با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ نخستین پیروزی خود را در لیگ رقم زد.

در آخرین دیدار هفته هم تیم مس کرمان توانست با اختلاف یک گل برابر سپاهان نوین به برتری برسد.

در پایان مرحله دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال ایران تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون علی رغم پذیرش نخستین شکست فصل خود با یک بازی بیشتر از فولاد سپاهان اصفهان، با ۲۶ امتیاز از ۱۴ بازی، صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

فولاد سپاهان اصفهان نیز با ۲۴ امتیاز از ۱۳ بازی در رده دوم قرار دارد. ذوب آهن اصفهان هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

صنعت مس کرمان با برد امشب مقابل سپاهان نوین ۱۶ امتیازی شد و جایگاه چهارم را از آن خود کرد. زغال سنگ طبس با ۱۴ امتیاز و سپاهان نوین نیز با ۱۳ امتیاز در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند.

جایگاه هفتم و هشتم جدول نیز به ترتیب در اختیار نفت و گاز گچساران با ۱۰ امتیاز از ۱۳ بازی و رعد پدافند آمل با ۹ امتیاز است.

در انتهای جدول رده بندی نیز تیم ستارگان دشتستان با ۴ امتیاز و و جایگاه نهم و پاس ناجا قم با ۲ امتیاز و جایگاه دهم قرار گرفته‌اند.

نتایج کامل آخرین روز دور دوم مرحله برگشت به این ترتیب است:

پاس ناجا ۳۲ – ستارگان دشتستان ۳۰
شاملی کازرون ۱۹ – فولاد مبارکه سپاهان ۲۲
مس کرمان ۲۷ – سپاهان نوین ۲۶

رده بندی کامل لیگ نیز به این ترتیب است:

۱- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۱۴ بازی ۲۶ امتیاز
۲- فولاد مبارکه سپاهان ۱۳ بازی ۲۴ امتیاز
۳- ذوب آهن اصفهان ۱۴ بازی ۲۰ امتیاز
۴- صنعت مس کرمان با ۱۴ بازی ۱۶ امتیاز
۵- زغال سنگ طبس ۱۴ بازی ۱۴ امتیاز
۶- فولاد سپاهان نوین ۱۳ بازی ۱۳ امتیاز
۷- نفت و گاز گچساران ۱۴ بازی ۱۰ امتیاز
۸- رعد پدافند آمل ۱۴ بازی ۹ امتیاز
۹- ستارگان دشتستان ۱۴ بازی ۴ امتیاز
۱۰- پاس ناجا قم ۱۴ بازی دو امتیاز

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.