• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اولتیماتوم سرمربی تیم کشتی جوانان به مدعیان انتخابی

  • 01 بهمن 1400 - 11:44
اولتیماتوم سرمربی تیم کشتی جوانان به مدعیان انتخابی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور جوانان روزهای ۳ تا ۶ بهمن ماه به میزبانی قم برگزار می‌شود که حمید باوفا سرمربی تیم جوانان با اولتیماتوم به غایبان احتمالی به خبرنگار مهر گفت: کادر فنی تیم جوانان به خوبی برای رویدادهای مهم سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه ریزی کرده و ما همانگونه که قبلاً هم برای کسب بهترین نتایج در میادین آسیایی و جهانی تلاش می‌کردیم، امسال هم طبق برنامه پیش خواهیم رفت. به همین دلیل در ابتدای کار اعلام کردیم هر کشتی‌گیری که مدعی کسب دوبنده تیم جوانان است باید بدون هیچ قید و شرطی در قهرمانی کشور شرکت کند. این بدان معناست که غیبت در این پیکارها به منزله از دست دادن شانس رسیدن به تیم ملی از سوی مدعیان است.

باوفا در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی برای جوانان فرنگی کار اظهار داشت: کادر فنی با توجه به رویدادهای پیش رو در نظر دارد اردوهای آماده سازی را بلافاصله بعد از جام تختی آغاز کند. البته ما در صدد هستیم تا بچه‌های منتخب و مورد نظر را در یک تورنمنت بین‌المللی هم محک بزنیم که در نهایت ماحصل کار به انتخاب ترکیب تیم اعزامی به آسیایی و جهانی ختم شود. ضمن اینکه با توجه به فاصله محدود بین مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی این احتمال وجود دارد که در اوزان سبک، دو ملی‌پوش را در نظر داشته باشیم.

وی در پایان با تشریح دلایل تغییر زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور خاطر نشان کرد: تاریخ قبلی مسابقات جوانان طوری بود که عملاً ما امکان محک زدن برخی از نفرات مورد نظر را در جام تختی نداشتیم. به همین دلیل زمان مسابقات تغییر کرد تا مدعیان بتوانند در قالب یک تیم مجزا در جام تختی شرکت کنند و از این تورنمنت داخلی بهره کافی را ببرند. ضمناً ما بعد از رقابت‌های جام تختی، میادین دیگر مثل جام بین المللی شاهد را هم داریم که شاید جوانان با سه تیم در این مسابقات حضور یابند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.