• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم/فرقی ندارد با کدام تیم روبرو شویم

  • 17 بهمن 1401 - 12:56
انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم/فرقی ندارد با کدام تیم روبرو شویم

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم پیکان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان با شکست ذوب‌آهن در دو دیدار متوالی به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. عصر امروز هم دیدار سوم دو تیم سایپا و سریک گنبد برای صعود به دیدار نهایی لیگ برتر زنان برگزار می‌شود.
سرمربی تیم پیکان تهران درباره حریف این تیم در فینال و همچنین شانس پیکان برای قهرمانی گفت: فینال طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ روز جمعه ۲۱ بهمن برگزار می‌شود و این تاریخ طبق اطلاع رسانی سازمان لیگ والیبال قطعی است.
فاطمه رشیدی تصریح کرد: تیم پیکان باید با برنده سریک و سایپا رقابت کند و برای ما فرقی ندارد که کدام یک از این دو تیم به فینال برسند. بعد از بازی با ذوب‌آهن در اصفهان به بازیکنان استراحت دادیم که البته زیاد نبود و تنها یک روز استراحت کردند.
وی با یادآوری این‌که فینال روز جمعه به صورت تک بازی برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم که پیکان برنده این دیدار و قهرمان سوپر لیگ شود چرا که تیم ما از لحاظ ذهنی و بدنی کاملا آماده این بازی و پیروزی است.
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان با تاکید بر این‌که شرایط تیم خوب است، گفت: بازیکنانم با انگیزه کار می‌کنند. مشکلاتی که در بازی‌های اخیر داشتیم به حداقل رساندیم و درصدد رفع کامل آن هستیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.